quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef FouteMensenStaff het volgende:
En Eric Sauers is....?
minimaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef Poncho het volgende:
Je zit tijdens zo'n show toch altijd te hopen dat er een balkonnetje naar beneden komt storten op zo'n wijf.
Precies, flawless victory!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
had je haar niet kunnen bewerken met je katana dan?
Idd, zo'n gevoel had ik ook. Maar het is echt om je kapot aan ergeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Een beetje zo van "Kijk mij eens even popi zijn met de *betreffende optredende artiest*"? Irritant ja, maar je komt er altijd wel ééntje tegen bij een show.
Ah nu ik de foto zie gaat er een lichtje branden..quote:
Idd, zoals Youp het gewild had!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Tonie- het volgende:
slechte comedian dan dan zeik je zo een wijf toch helemaal tot de grond af
Het zou niet best zijn als dat geval bij de show hoorde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:44 schreef stardust het volgende:
Of misschien hoorde het wel bij de show.....
Ik dacht anders precies hetzelfde. Hij heeft gewoon iemand ingehuurd om bij opkomst even zijn ego te strelen zodat hij minder last van de zenuwen heeft. Ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Katana het volgende:
Het zou niet best zijn als dat geval bij de show hoorde.
Kan het ook niet in de show plaatsen dus denk het niet
Omdat meneer van Sauers aan het woord wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef TrenTs het volgende:
En waarom vroeg je niet of ze d'r bek kon houden?
Keurig opgevoedquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:56 schreef Katana het volgende:
[..]
Omdat meneer van Sauers aan het woord was![]()
Meestal worden dat soort "populaire" mensen in het publiek de gehele show in de zeik genomen....quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Een beetje zo van "Kijk mij eens even popi zijn met de *betreffende optredende artiest*"? Irritant ja, maar je komt er altijd wel ééntje tegen bij een show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |