'Whats the deal with those pe-ople??'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Zie je wel! Seinfeld is gewoon uit het leven gegrepen
George: "We're living in a society!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Zie je wel! Seinfeld is gewoon uit het leven gegrepen
Denk 't nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is gewoon over op Veronica, denk ik.
Staat er deze week Seinfeld in de gids geprogrammeerd? Volgens tvgids.nl morgen en overmorgen in elk geval niet. En Seinfeld staat ook al niet tussen de tv-programma's op veronica.nl, waar The Simpsons en Star Trek wel gewoon staan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:52 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Denk 't nietAlthans, staat niet in de gids, maar ja, Veronica staat er dan ook niet bekend om de juiste programmering door te geven
![]()
Nee, juist niet dus, daaromquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Staat er deze week Seinfeld in de gids geprogrammeerd? Volgens tvgids.nl morgen en overmorgen in elk geval niet. En Seinfeld staat ook al niet tussen de tv-programma's op veronica.nl, waar The Simpsons en Star Trek wel gewoon staan.
De box met seizoenen 1 en 2 erop is wat slap om eerlijk te zijn. Maar vanaf Seizoen 3 gaan de remmen los en wordt het echt lachen. Persoonlijk raad ik de seizoenen 4, 5 en 6 sterk aan. Ik heb gehoort dat de laatste drie seizoenen 7, 8 en 9 helemaal geweldig zijn. Maar die zijn helaas nog niet uit. Zelf heb ik alle boxen al, en als ik jou was zou ik ze kopen, want het zijn niet alleen de afleveringen maar ook uren en uren aan extra's, documentaires, korte-docu's over een hoop afleveringen, bloopers, audiocommentaar, noem maar opquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Welke seizoenen zijn vooral aan te raden? Ik ken al een hoop afleveringen van Yorin en Veronica maar ik zou niet weten welke seizoen dit nu zijn.
De V&D in Zaandam had alleen Seizoen 4 en 6.. heb 4 genomen aangezien ik 6 al had.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Gelukkig dit topic gevonden. Ik heb namelijk gister alle seizoenen bij de V&D gescoord voor 25 euro p/stuk. Erg aan te raden.
Tegen het einde van de aflevering herinnerde hij zich een goed weerwoord en reed honderden kilomerters terug om dat te zeggen ...quote:Op maandag 22 mei 2006 01:16 schreef Erwtensoep het volgende:
oh god ja ging hij dat helemaal voor zitten bereiden met een grote bak garnalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |