Owjaquote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef matthijst het volgende:
Zijn toch maar 9 seizoenen?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.. die moet ik winnenquote:Op maandag 6 november 2006 15:29 schreef Vagere_Hein het volgende:
Win de DVD-boxset van Seinfeld seizoen 7!
We geven er op de FP vijf weg, doet allen mee!
Duh, het heeft ook totaal geen zin om een moeilijke vraag te stellen. Een van de doelen met de prijsvragen op FOK! is om mensen over te halen om zich te registreren.quote:
een keer iets gewonnen vlak nadat ik me geregistreerd had, daarna nooit meer wat gewonnenquote:Op maandag 6 november 2006 15:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Duh, het heeft ook totaal geen zin om een moeilijke vraag te stellen. Een van de doelen met de prijsvragen op FOK! is om mensen over te halen om zich te registreren.
Precies. We hebben je naar binnen gelokt met een prijs en je bent er nog steeds.quote:Op maandag 6 november 2006 19:09 schreef sjeppert het volgende:
[..]
een keer iets gewonnen vlak nadat ik me geregistreerd had, daarna nooit meer wat gewonnen
toch wel gezellig hierquote:Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Precies. We hebben je naar binnen gelokt met een prijs en je bent er nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |