Heerlijk weer die 2 uurtjes rijles. Alles loopt lekker vlot, over een weekje examen. Maar wat zijn er af en toe debielen op de weg zeg, vooral de algemene huisvrouw in der Daihatsu (Of zo'n andere Jap) die spontaan de weg blokkeren of geen richting aangeven. Afijn kan ik mee leven, maar niet met het volgende:
We rijden daar lekker over de snelweg, snelweg af naar het station in Vlissingen. Politiecontrole voor ons, geen probleem lesauto's controleren ze toch niet zegt instructeur. Ja dikke lul we moesten dus aan de kant, vraagt die knaap van de politie om m'n ID..............
![]()
Ja het spijt me meneer agent die heb ik niet bij me. Begint die lijpo te lachen
![]()
Dat wordt dan 30 euri jongeman (terwijl die zelf nauwelijks uit de luiers was), nou afijn kan ik mee leven eigen schuld.
Even later rijden we gewoon over een 50 km weg, geen een andere auto te bekennen, lekker vlot rijden dus. Zie ik daar dus iets mafs voor me, een of ander seniel wijf wat over de weg fietst
Goed er kwamen inmiddels tegenliggers aan, dus ik moest der lekker achteraan rijden, gaat ze ineens op der snuit
![]()
Afijn even auto aan de kant gezet en madame geholpen, geeft ze ons de schuld dat ze zo lomp bezig is, begint ze me daar toch een partij te schreeuwen. Goed....we hadden 't beiden gehad en reden maar weer gewoon weg
En de klacht...dat ik nu weer 30 euri's moet dokken terwijl ze lesauto's niet interessant horen te vinden!