Geil. Maar je ziet ze te weinig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Poncho het volgende:
Ik zag anders laatst nog een timmervrouw.
Ze had in ieder geval niet zo'n gigantische bilspleet uit haar broek komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Geil. Maar je ziet ze te weinig.
Ze denken het toch. Maar ik zie ze niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
Waarom zou een vrouw sterker moeten zijn dan een man?Wat is daar zo nuttig of leuk aan?
Precies! (als ze maar gewillig is...)quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
Waarom zou een vrouw sterker moeten zijn dan een man?Wat is daar zo nuttig of leuk aan?
"Waarom zouden wij moeten emanciperen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of ze dat denken. Het zou wel een beetje onrealistisch zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Ze denken het toch. Maar ik zie ze niet.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Waarom zouden wij moeten emanciperen?
Waarom ons verlagen tot het niveau van de man"
© Yvonne
Die komt in mijn 'mooie uitspraken boekje'.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
© Yvonne
Als die hoer maar pijpt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Precies! (als ze maar gewillig is...)
Hey, ga es dood! (moooaaahhhwwhhaaaahwwww)quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
"De basis voor emancipatie van vrouwen is gelegd door mannen."
KV.
Daar hebben we dus weer die sukkelige figuren van het mannelijk geslacht voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef kloon000 het volgende:
. En waar blijven de feministen op de bouw dan?
* Het_hupt is ook zwaar lesbischhhhhhhquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Argh nee, feministen ik kots er echt overdadig opIk heb daar zo'n hekel aan he, dat stomme gezeik van die potten met kale koppen die de hele dag in een trainingspakken lopen. Alhoewel, dat laatste is wel erg generaliserend. Maar goed, punt is dus dat ik
op feministen
Hai Yvonnequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
© Yvonne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |