Geil. Maar je ziet ze te weinig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Poncho het volgende:
Ik zag anders laatst nog een timmervrouw.
Ze had in ieder geval niet zo'n gigantische bilspleet uit haar broek komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Geil. Maar je ziet ze te weinig.
Ze denken het toch. Maar ik zie ze niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
Waarom zou een vrouw sterker moeten zijn dan een man?Wat is daar zo nuttig of leuk aan?
Precies! (als ze maar gewillig is...)quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
Waarom zou een vrouw sterker moeten zijn dan een man?Wat is daar zo nuttig of leuk aan?
"Waarom zouden wij moeten emanciperen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of ze dat denken. Het zou wel een beetje onrealistisch zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Ze denken het toch. Maar ik zie ze niet.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Waarom zouden wij moeten emanciperen?
Waarom ons verlagen tot het niveau van de man"
© Yvonne
Die komt in mijn 'mooie uitspraken boekje'.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
© Yvonne
Als die hoer maar pijpt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Precies! (als ze maar gewillig is...)
Hey, ga es dood! (moooaaahhhwwhhaaaahwwww)quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
"De basis voor emancipatie van vrouwen is gelegd door mannen."
KV.
Daar hebben we dus weer die sukkelige figuren van het mannelijk geslacht voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef kloon000 het volgende:
. En waar blijven de feministen op de bouw dan?
* Het_hupt is ook zwaar lesbischhhhhhhquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Argh nee, feministen ik kots er echt overdadig opIk heb daar zo'n hekel aan he, dat stomme gezeik van die potten met kale koppen die de hele dag in een trainingspakken lopen. Alhoewel, dat laatste is wel erg generaliserend. Maar goed, punt is dus dat ik
op feministen
Hai Yvonnequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
© Yvonne
Zolang je maar geen feminist bent is alles goed, niet-feministische lesbische vrouwen zijn namelijk welquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt is ook zwaar lesbischhhhhhh![]()
En maar janken om een man als de wasbak niet doorspoelt of het licht uitvalt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar hebben we dus weer die sukkelige figuren van het mannelijk geslacht voor.![]()
Laten dat nou net een paar dingen zijn die ik zelf kan oplossen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef kloon000 het volgende:
[..]
En maar janken om een man als de wasbak niet doorspoelt of het licht uitvalt.
Kun je een verdeelkast aansluiten trouwens?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laten dat nou net een paar dingen zijn die ik zelf kan oplossen.
Ze zijn zo onvrouwelijk, denkend dat alle mannen alleen aan sex denken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Alicey het volgende:
Maar wat is nou precies kloon000's probleem met feministen? (Niet dat ik er zoveel mee op heb, maar dat heeft denk ik andere redenen)
Ik weet niet precies wat voor soort verdeelkast je het nu over hebt, maar ik denk het wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Kun je een verdeelkast aansluiten trouwens?![]()
ben het wel met veel feministischhhhe ideën eenschquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zolang je maar geen feminist bent is alles goed, niet-feministische lesbische vrouwen zijn namelijk wel![]()
![]()
Maar dat laatste is toch gewoon een feit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Ze zijn zo onvrouwelijk, denkend dat alle mannen alleen aan sex denken.
Een 2x 16A groepen, afgezekerd op 32A met ALS z.B.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat voor soort verdeelkast je het nu over hebt, maar ik denk het wel.
En bier dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat laatste is toch gewoon een feit?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat voor soort verdeelkast je het nu over hebt, maar ik denk het wel.
ALS en z.B. dus geen flauw idee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Een 2x 16A groepen, afgezekerd op 32A met ALS z.B.
God god, pak maar iets wat veel door mannen gedaan wordt. Als je ervoor leert kan iedereen dat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Een 2x 16A groepen, afgezekerd op 32A met ALS z.B.
Neucken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat laatste is toch gewoon een feit?
Hehe, een verdeelkast is niet per definitie industrieël.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
ALS en z.B. dus geen flauw idee.
Maar ik had het ook eigenlijk meer over huishoudelijke electrische klusjes, niet over industriele toepassingen.
Ohja. Sorry.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat drinken jullie toch en denken jullie toch niet de hele tijd aan?
Duits is ook geen sterke kant van me.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:18 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Hehe, een verdeelkast is niet per definitie industrieël.
En z.B. betekent zum beispiel, bijvoorbeeld.
Oh oh oh.. Wat zijn feministes toch een stel kuthoeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef giMoz het volgende:
Feministen....
oh oh oh, we willen hetzelfde doen als de mannen, en oh oh oh als een man meer betaald krijgt dan een vrouw..
maar oh wee als de lamp kapot is of een appelmoes pot open moet, dan moet de man dat ineens doen....
Hypocriete lui..
Een appelmoespot is met een mesje trouwens nog wel open te krijgen. Flessen zijn een veel groter probleem.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef giMoz het volgende:
maar oh wee als de lamp kapot is of een appelmoes pot open moet, dan moet de man dat ineens doen....
Hypocriete lui..
Grotten genoeg. Vaak hebben ze zelf niet eens in de gaten hoe eenvoudig ze te manipuleren zijn. 2 can play that game.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh oh oh.. Wat zijn feministes toch een stel kuthoeren.
En maar zeiken als man zijnde dat je geen grot hebt om je lans in te legen.
Nee inderdaad, ik denk er eigelijk alleen maar aan als ik niet aan seks denk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat drinken jullie toch en denken jullie toch niet de hele tijd aan?
Vrouwen zijn toch nog net altijd iets beter in manipuleren dan mannen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Grotten genoeg. Vaak hebben ze zelf niet eens in de gaten hoe eenvoudig ze te manipuleren zijn. 2 can play that game.
Vrouwen hebben over het algemeen wel door wanneer ze gemanipuleerd hebben en spelen een stukje mee. Mannen zijn vaak zo vol van zichzelf dat ze niets in de gaten hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Grotten genoeg. Vaak hebben ze zelf niet eens in de gaten hoe eenvoudig ze te manipuleren zijn. 2 can play that game.
Maar we leren snel hoor....hahahahaha. Voordeel is dat mannen "business and pleasure" goed kunnen scheiden..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch nog net altijd iets beter in manipuleren dan mannen.
Daarvoor zijn we op deze aardkloot gezet.
Zegt de melkman dat ook altijd wanneer hij je moeder weer eens 50 euro geeft voor 'gedane diensten'?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Maar we leren snel hoor....hahahahaha. Voordeel is dat mannen "business and pleasure" goed kunnen scheiden..
Dat is ook alleen maar omdat jullie niet 2 dingen tegelijk kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Maar we leren snel hoor....hahahahaha. Voordeel is dat mannen "business and pleasure" goed kunnen scheiden..
Aliceyquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat jullie niet 2 dingen tegelijk kunnen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
.
En maar zeiken als man zijnde dat je geen grot hebt om je lans in te legen.
Tja, vrouwen doen altijd meerdere dingen tegelijk, en dat loopt vaak genoeg uit op een rampquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hahahahaha, da's een goeie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat wil je met zoveel mannen die zich daarna even willen bewijzen en alles voor je oplossen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, vrouwen doen altijd meerdere dingen tegelijk, en dat loopt vaak genoeg uit op een ramp
Volgens mij ga je dan met de verkeerde vrouwen om.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hahahahaha, da's een goeie!![]()
Daar hebben we jullie voor toch?
(nog nooit zoiets chaotisch meegemaakt als een vrouw die 2 dingen tegelijk wilde uitvoeren)
Autorijden en denken dat je tegelijkertijd dat 'mokkel' in de auto naast je kunt versieren ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Autorijden, make-up en lekker kletsen gaan niet samen, dames
Ik lees dus in die opmerking dat vrouwen gewoon lui zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat wil je met zoveel mannen die zich daarna even willen bewijzen en alles voor je oplossen?
Oh jawel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
Autorijden en denken dat je tegelijkertijd dat 'mokkel' in de auto naast je kunt versieren ook niet.
Weet je wel hoe heerlijk lui zijn is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lees dus in die opmerking dat vrouwen gewoon lui zijnffF aan iets beginnen, het meteen verklooien en vervolgens lekker achterover hangen op de bank, Dr. Phil kijkend en theedrinkend.
Precies, dat gaat voor jou uiteraard niet op (Dissociatieve stoornis, kwetsbare persoon die weinig introspectief is. )quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan met de verkeerde vrouwen om.
Ik weet meteen de reden achter de kettingbotsing van gisteren.quote:
LOL waarom die sig er nou weer bij halen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Precies, dat gaat voor jou uiteraard niet op (Dissociatieve stoornis, kwetsbare persoon die weinig introspectief is. )![]()
Vrouw achter het stuur, duidelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik weet meteen de reden achter de kettingbotsing van gisteren.
[afbeelding]
Sorry hoor..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL waarom die sig er nou weer bij halen?
Hoe moet hij het anders 'winnen', A?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL waarom die sig er nou weer bij halen?
Wat valt er te winnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe moet hij het anders 'winnen', A?
Whatever it takes....(to tickle your beany baby...)quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door te erkennen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen, maar dat mannen een betere focus hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
*doet*quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door te erkennen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen, maar dat mannen een betere focus hebben.
Als je mij ook niet had he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*doet*
w00t! Gewonnen! mi pwned y00!!!
quote:
Wel meteen neuken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
We waren wel toe aan een nieuw FOK huwelijk.![]()
![]()
Image hosted by Tripod?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |