quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef Razor21 het volgende:
En als ik contactgestoord zou zijn wat doe ik hier dan op Fok![]()
Die is wel heeeeeel erg makkelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Dan neem de fiets, dan kun je tenminste wegfietsen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Ach huilies met je contactgestoorde.
Gaat mij er gewoon om dat ik s'ochtends in de bus van 6.38 uur geen zin heb in lange gesprekken enz.
Achterin is nooit plek 9 van de 10 keer is er alleen voorin nog wel plek. En dan wordt ik meestal gespotquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan neem de fiets, dan kun je tenminste wegfietsen.
Of ga achterin de bus zitten en hou de krant voor je met 2 gaten erin; zodat je naar voren kunt kijken zonder opgevallen te worden.
Loop een paar haltes terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Achterin is nooit plek 9 van de 10 keer is er alleen voorin nog wel plek. En dan wordt ik meestal gespot![]()
En als je het dan toch doet gaan ze weer tegen je pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Ellenisonffire het volgende:
soms is het wel irritant inderdaad , vooral als je bv mp3 of discman aan hebt en dan komt er iemand naast je zitten en het gesprek heel vaak dood valt....en je snakt naar muziek....maar je wilt ook weer niet onbeschoft zijn om de muziek weer aan te doen.... JA beetje jammer inderdaad
Zooo herkenbaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Ellenisonffire het volgende:
soms is het wel irritant inderdaad , vooral als je bv mp3 of discman aan hebt en dan komt er iemand naast je zitten en het gesprek heel vaak dood valt....en je snakt naar muziek....maar je wilt ook weer niet onbeschoft zijn om de muziek weer aan te doen.... JA beetje jammer inderdaad
Ik doe meestal dan 1 dopje er weer in.. kan ik toch nog een beetje naar muziek luisteren.. maar meestal zet ik hem dan uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar![]()
![]()
Komt er iemand naast je zitten die je nauwelijks kent, maar wel net genoeg om die persoon niet te hoeven negeren, doe ik mn oordopjes uit, praten we 3 zinnen en dan is het stil...
Kan je dan je dopjes weer indoen? Ik durf het niet
Knoflook is je beste vriendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef descendent1 het volgende:
Je kunt ook zorgen dat je in t vervolg zo uit je bek meurt dat ie vanzelf wel weer optieft...![]()
helpt altijd!!![]()
Knoflookcurriequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Knoflook is je beste vriend [afbeelding] .
En Google dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ach, meestal helpt de bierwalm van de vorige nacht ook wel afdoende...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Houd je bek eens dicht, ik wil even lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het wel leuk. Behalve als ik geen zin heb om te praten en ze het niet zien. Meestal is directheid dan je beste vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |