Idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
waardeloze topics die duidelijk maken dat je in taiwan zit:
|||| |||| |||| |||| |||| |||| ||
Ik moest echt lang nadenken hoe je dat doet met die turfjes, maar nou snap ik hetquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef SeLang het volgende:
maar nou snap ik het
En dat helemaal vanuit Taiwan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik moest echt lang nadenken hoe je dat doet met die turfjes, maar nou snap ik het
Inderdaad, ik heb behoefte om even te pimpen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Developersrus het volgende:
Bere saai verkapt kijk-mij-nu-eens-zat-in-Taiwan-zitten topic.
Ik roeleer dan ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef Slikchick het volgende:
[..]
En dat helemaal vanuit Taiwan!
Meid, het is fantastisch!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
En we nemen er nog eenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Nolius het volgende:
Bier!
We nemen er dus nog eenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Ha je bent jaloers. Je wilt daar ook zijn, het gemis aan echte strakke Aziatische meisjes knaagt aan je!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Dat is mijn idee ook ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha je bent jaloers. Je wilt daar ook zijn, het gemis aan echte strakke Aziatische meisjes knaagt aan je!
Een Aziatische? Viespeuk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is mijn idee ook ja.
Ik neem er trouwens nog een
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha je bent jaloers. Je wilt daar ook zijn, het gemis aan echte strakke Aziatische meisjes knaagt aan je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |