Dat is nou een ouderwetse helmjosti!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef RandomReader het volgende:
Hij had een fietshelm op,
Jij ook al?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:23 schreef Angst het volgende:
en ik deed vanochtend de badkamer deur open, en daarachter een parallelen dimenchie, dus ik twijfel zo en stap zo die parallelen dimenchie in. Vet gaaf daar.
Er waren allemaal pannekoeken, sommige met suiker, sommige met stroop en d'r waren ook heel mooie meisjes die de pannekoeken bakte, en er was geen plafon dus de pannekoek kon niet tegen het plafon kleven dus het was vet gaaf![]()
jou post lijkt overigens op een nogal vreemd sm spelletje
quote:
wie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
laten inslapen lijkt mij het beste.
mensen die "dimensie" niet kunnen spellenquote:
Dat heb je ook weleens met ouders.. die hebben hun kind dan naast zich lopen met een hondenriem om het handje... echt zielig..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef RandomReader het volgende:
Rijd ik vanmorgen richting m'n werk, kom ik stil te staan voor een stoplicht. Met een rustig muziekje aan zit ik zo een beetje uit het raam te staren. Vervolgens ziet mijn oog iets wat het nog nooit eerder gezien heeft: Een jongeman van rond de 20 die aan een lijn door een verzorger werd uitgelaten.De jongeman had het erg naar zijn zin zo te zien. Hij had een fietshelm op, en danste vrolijk heen en weer. Ik keek naar de verzorger, en die stond gewoon op die lijn, rustig te bellen. Ik kon het niet laten om eventjes te lachen!
ik kan het wel spellen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:38 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
mensen die "dimensie" niet kunnen spellen
kan hun telefoonnummer er ook bij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef RandomReader het volgende:
Ik maak geen grappen!! Ik neem in het vervolg mn fotocamera mee en dan zal ik pics posten!
Ja precies.. ik vind het geen gezicht en bovendien een beetje onmenselijk... als je perse iets aan de riem wil koop dan een hondquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef renz0r het volgende:
Zie je vaker, vooral bij kleine kinderen, riem om de middel, echt supervaag. Als dat de enige manier is om ze in bedwang te houden...
Deze gast was echt 20quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef renz0r het volgende:
Zie je vaker, vooral bij kleine kinderen, riem om de middel, echt supervaag. Als dat de enige manier is om ze in bedwang te houden...
Je hebt ook riemen die ervoor zorgen dat jongetjes op een Fox niet zomaar wegrijdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Je hebt ook riemetjes voor kleine kinderen van een jaar of 4zodat ze niet weglopen whehe, had eerst zoeen vrouw op vakantie
Geestelijk waarschijnlijk net zo oud als die kleine kinderen...quote:
Kerel, wou jij zeggen dat je nooit naar 'Knoop in je zakdoek' hebt gekeken om josti's uit te lachen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Flyingdutchman het volgende:
Zo'n jongen is waarschijnlijk autistisch + epelepsie en kan dus niet zonder begeleiding over straat. Daarom wordt een dergelijk persoon 'aangelijnd'. Hiermee wordt voorkomen dat hij bijvoorbeeld voor jouw auto loopt en jij hem dood rijdt. Of dat hij met z'n hoofd tegen een stoep aanslaat.
Het ziet er misschien grappig uit..maar het is zielig genoeg.
![]()
Die mensen hebben ook gewoon plezier hoor! Ze kunnen wel wat minder dan wij, en in onze belevingswereld ziet 't er allemaal maar belachelijk uit, maar wat voor ons achterlijk en stompzinnig lijkt is voor hen de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kerel, wou jij zeggen dat je nooit naar 'Knoop in je zakdoek' hebt gekeken om josti's uit te lachen?
Ik wel, te vaak eigenlijk.
Tenzij je hem niet recht in zijn gezicht loopt uit te lachen is het goed.
Tuurlijk heb ik wel eens gelachen om iemand die het syndroom van down heeft. Vaak genoeg stapt er een in de bus die dan aan iedereen gaat vragen hoe het gaat. Daar lach ik zeer zeker om.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kerel, wou jij zeggen dat je nooit naar 'Knoop in je zakdoek' hebt gekeken om josti's uit te lachen?
Ik wel, te vaak eigenlijk.
Tenzij je hem niet recht in zijn gezicht loopt uit te lachen is het goed.
Knap hoe je zo'n diagnose kan stellen zonder enige informatie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Flyingdutchman het volgende:
Zo'n jongen is waarschijnlijk autistisch + epelepsie
Ja preciesquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef m021 het volgende:
[..]
Knap hoe je zo'n diagnose kan stellen zonder enige informatie.
Nee nee, die bestaan helemaal niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Je hebt ook riemen die ervoor zorgen dat jongetjes op een Fox niet zomaar wegrijden
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee nee, die bestaan helemaal niet.
Nouja zoiets bestaat wel: het heet: Een computer
Ik zou het geweldig vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Kom op, dat is een verstandelijk (misschien ook wel lichamelijk) gehandicapped iemand.
NIets grappigs aan, dat is waarschijnlijk het enige lolletje dat die persoon heeft.
Eens kijken hoe de TS zich zou voelen als die uitgelaten moet worden, omdat hij een gevaar is voor zichzelf en anderen. (NOFI uiteraard.)
en dat je baasje even met een vrouwtje staat praten en dat jij dan ineens d'r hele been onder pistquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:15 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
en dat je baasje even met een vrouwtje staat praten en dat jij dan ineens d'r hele been onder pist
lijkt me heerlijk.
75, met helmquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe hard gaat de fox ?en istie met of zonder helm ?
ik welquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Maar je spreekt het helemaal niet uit als dimenchie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |