mwoa, da's een smaakkwestie denk ik. Ik zou me er niet aan storen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Lekker lichaam, maar ze heeft zon dikke, lees: verrotte, kop.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Lekker lichaam, maar ze heeft zon dikke, lees: verrotte, kop.
Heel vervellend om naar te kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vraag me toch af dat wanneer je iemand niet knap vind je meteen een nicht bent en een foto van je vriendin moet posten of er wordt vanuit gegaan dat je vriendin lelijk is... beetje onzin, vind je niet... als hij dat vindt mag hij dat vinden... ik ben het alleen niet met hem eens, maar goed ik val wel op een beetje vlees aan het bot ipv wandelende takken zoals Paris.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Post eens een foto van je vriendin AUB. Misschien is het niet het mooiste meisje dat je ooit gezien hebt, maar als je vindt dat ze een 'verotte kop' heeft dan ben je echt een enorme nicht.
Ik vond Because of You altijd een prachtnummer maar dat was anderhalf jaar terug toen die nog niet zo overvloedig overal gedraaid werdt... echt jammer hoe de Nederlandsche radio zo'n mooi en goed nummer om zeep kunnen help.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:13 schreef menesis het volgende:
Ja nou eeeeen! Ophoeren met die reclame. Ik mag haar nu al niet!!
Iemand niet-knap vinden of vinden dat iemand een verotte kop heeft is nogal een verschil nietwaar? Ik denk dat behoorlijk objectief vast valt te stellen dat zij GEEN verotte kop heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag me toch af dat wanneer je iemand niet knap vind je meteen een nicht bent en een foto van je vriendin moet posten of er wordt vanuit gegaan dat je vriendin lelijk is... beetje onzin, vind je niet... als hij dat vindt mag hij dat vinden... ik ben het alleen niet met hem eens, maar goed ik val wel op een beetje vlees aan het bot ipv wandelende takken zoals Paris.
Kijk dat bedoel ik nou... toont echt heel veel volwassenheid zo'n reactie. Way to go mannetje! Ten eerste ben ik namelijk niet de gene die zegt dat Kelly een rotkop heeft, integendeel, maar ja lezen is ook moeilijk want ik snap echt niet waarom mijn vriendin een rotkop zou moeten hebben aangezien ik Kelly ook knap vindt en daarbij geef ik alleen maar aan dat hij zoiets rustig kan en mag vinden... of ben jij zo iemand die alleen in een vrij land met vrije meningsuitting leeft als het jou uitkomt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Sukkel.. iemand niet knap vinden wil niet meteen zeggen dat ze een rotkop heeft. Er zijn ook nog tussenwegen. Jouw vriendin zal dan wel een trol van een wijf zijn.
* Fap fap fapquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |