abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34235644
Ik heb 3Fm even aanstaan. Meestal vind ik dat wel leuk namelijk
Maar de laatste tijd komt om de 10 minuten eenofandere kutreclame voorbij van een concert van die hoer van een kelly, gesponsord door 3fm.
rot op met dat wijf
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:10:13 #2
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_34235762
Daarmee verdienen ze geld mee, zij worden net als alle andere zender Commercieel.
FM Radio in de lucht is gewoon kut.
pi_34235837
ja maar niet in elk reclame blok DIE ROT RECLAME! En hij is meestal als eerste ook nog Kan ik niet op tijd wegzappen. Hij komt altijd 'onverwacht'
pi_34236934
da's sneu ja, 538 weet dat soort zaken altijd tot de macht 12 te overtreffen wat irritantheid betreft, dus prijs jezelf gelukkig
pi_34236996
Bestaat er geen timeshifting radio?
Dan laat ik hem eerst een uurtje bufferen en dan kan ik lekker doorspoelen als Kel weer voorbij komt!
pi_34240034
Het zou leuk zijn als ze eens eenVP voor dat concert bekend gingen maken want als Kelly dr vriendje en zn band meeneemt naar Europa dan wil ik best een kaartje kopen. Voorprogramma kijken en daarna naar huis
pi_34240173
Wie is er vriendje dan, en welke band zit die?
pi_34242829
Graham Colton - Graham Colton Band (hoe origineel)

www.grahamcoltonband.com
pi_34243493
rrrrrrrrrrrrrrrrrr

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:02:18 #10
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34243994
Lekker lichaam, maar ze heeft zon dikke, lees: verrotte, kop .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34244118
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Forcefuzz het volgende:
mwoa, da's een smaakkwestie denk ik. Ik zou me er niet aan storen.
pi_34244156
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Post eens een foto van je vriendin AUB. Misschien is het niet het mooiste meisje dat je ooit gezien hebt, maar als je vindt dat ze een 'verotte kop' heeft dan ben je echt een enorme nicht.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34245400
Kelly Clarkson rocks!!

Ik vind haar echt geweldig zingen en ze ziet er leuk uit vind ik.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_34257769
Ja nou eeeeen! Ophoeren met die reclame. Ik mag haar nu al niet!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:55:34 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34259841
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrr

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heel vervellend om naar te kijken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34259979
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Post eens een foto van je vriendin AUB. Misschien is het niet het mooiste meisje dat je ooit gezien hebt, maar als je vindt dat ze een 'verotte kop' heeft dan ben je echt een enorme nicht.
Vraag me toch af dat wanneer je iemand niet knap vind je meteen een nicht bent en een foto van je vriendin moet posten of er wordt vanuit gegaan dat je vriendin lelijk is... beetje onzin, vind je niet... als hij dat vindt mag hij dat vinden... ik ben het alleen niet met hem eens, maar goed ik val wel op een beetje vlees aan het bot ipv wandelende takken zoals Paris.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_34260046
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:13 schreef menesis het volgende:
Ja nou eeeeen! Ophoeren met die reclame. Ik mag haar nu al niet!!
Ik vond Because of You altijd een prachtnummer maar dat was anderhalf jaar terug toen die nog niet zo overvloedig overal gedraaid werdt... echt jammer hoe de Nederlandsche radio zo'n mooi en goed nummer om zeep kunnen help.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:02:11 #18
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34260164
Ze ziet er anders niet slecht uit
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34260182
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vraag me toch af dat wanneer je iemand niet knap vind je meteen een nicht bent en een foto van je vriendin moet posten of er wordt vanuit gegaan dat je vriendin lelijk is... beetje onzin, vind je niet... als hij dat vindt mag hij dat vinden... ik ben het alleen niet met hem eens, maar goed ik val wel op een beetje vlees aan het bot ipv wandelende takken zoals Paris.
Iemand niet-knap vinden of vinden dat iemand een verotte kop heeft is nogal een verschil nietwaar? Ik denk dat behoorlijk objectief vast valt te stellen dat zij GEEN verotte kop heeft.
pi_34260600
mja hij vind dat blijkbaar wel en als hij dat vind, maggie dat. Ik vind dat Paris een rot kop heeft, maar er zijn ook tig mensen die haar superknap vinden. So be it... leven en laten leven, men.
pi_34261105
Sukkel.. iemand niet knap vinden wil niet meteen zeggen dat ze een rotkop heeft. Er zijn ook nog tussenwegen. Jouw vriendin zal dan wel een trol van een wijf zijn.
pi_34261397
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Sukkel.. iemand niet knap vinden wil niet meteen zeggen dat ze een rotkop heeft. Er zijn ook nog tussenwegen. Jouw vriendin zal dan wel een trol van een wijf zijn.
Kijk dat bedoel ik nou... toont echt heel veel volwassenheid zo'n reactie. Way to go mannetje! Ten eerste ben ik namelijk niet de gene die zegt dat Kelly een rotkop heeft, integendeel, maar ja lezen is ook moeilijk want ik snap echt niet waarom mijn vriendin een rotkop zou moeten hebben aangezien ik Kelly ook knap vindt en daarbij geef ik alleen maar aan dat hij zoiets rustig kan en mag vinden... of ben jij zo iemand die alleen in een vrij land met vrije meningsuitting leeft als het jou uitkomt?

Van iemand van 26 had ik toch wel meer intelligentie verwacht
pi_34265488
Het is pas erg als je vriendin het nog leuke muziek vindt ook en het daarom keihard zit te luisteren als je probeert Death Metal te luisteren
Transforming into a new existence...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:32:53 #24
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_34265781
Ehm..van welke kut-hit moet ik dat mens nou weer kennen?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_34268270
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrr

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
* Fap fap fap
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties