Ach, let niet zo op deze beste man. Hij wil graag dingen in hokjes proppen. Of nieuwe hokjes uitvinden. Mijn beste jongen, journalisten denken in hokjes. Een muziekliefhebber als jij zou dat een stuk minder moeten doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat zegt'ie helemaal niet. Kittin heeft alleen op een voltt feest gedraaid waar dat linkje van hem is.
haha onder welke steen leef jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
Minimal is top. Wist alleen niet dat het steeds populairder gaat worden.
Misschien heb ik de afgelopen maanden onder een minimal-steen geslapen, maar de laatste keer dat ik Robert Hood hoorde draaien klapte het er aardig hard op los!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:07 schreef teknomist het volgende:
Minimal is sowieso een verwarrende term.
Ik denk niet dat de TS minimal techno bedoelt in de zin van artiesten als Plastikman, Robert Hood etc.
Ik vind de Wighnomy Brothers live echt een veredelde Wipneus en Pim.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:
vind van wat ik tot nu toe allemaal gehoord heb (bart skils, plastikman, wighnomy,richie hawtin, ricardo villalobos) The Wighnomy Brothers toch wel echt het vetst
haha ik heb ze nog nooit live gezien, maar die livesets op 3voor12 klinken echt meesterlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:52 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind de Wighnomy Brothers live echt een veredelde Wipneus en Pim.
De beste mnml-set die ik heb gehoord was die van Ricardo Villalobos in Doornroosje![]()
![]()
ik ben al aan 't zoeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:36 schreef Duder het volgende:
Steve reich is de koning van minimal music natuurlijk
Dat was zoooooo vet!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef jimjim1983 het volgende:
godver! Bart Skills gisteravond in Club 11de vetste nederlandse DJ!
Helaas niet... ik weet eigenlijk ook niet of die set überhaubt opgenomen is en op internet is gezet!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je geen linkje naar die set van Villalobos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |