Laatste keer dat ik ze gezien heb vond ik ze maar zwak. Dat was op dat eendaags festival in Nijmegen met Supergrass en Coldplay. Van mij hoeft het niet zo speciaal. Ach ja, dan maar de marquee inquote:Op zondag 12 februari 2006 10:36 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik hoor net op 3fm dat Live 29 juni een concert in nederland geeft, hoop dat ze ook ff langs Werchter komen dan![]()

Lowlands.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Jaco90 het volgende:
Lowlands of Rock Werchter?

Lowlands.. Rock Werchter is leuk, maar te druk. De massa verspreid zich nauwelijks doordat er slechts 2 podia zijn. Naar Werchter ga je vooral voor de grote namen, naar lowlands voor de sfeer. Vind ik dan..quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Jaco90 het volgende:
Lowlands of Rock Werchter?

quote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef superheist het volgende:
http://www.redhotchilipeppers.com/news/news.php?uid=125
officieel bevestigd

quote:Op zondag 12 februari 2006 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lowlands.. Rock Werchter is leuk, maar te druk. De massa verspreid zich nauwelijks doordat er slechts 2 podia zijn. Naar Werchter ga je vooral voor de grote namen, naar lowlands voor de sfeer. Vind ik dan..![]()
maar beide festivals bezoeken is ook leuk...

Wel een uniek momentquote:

Anouk en Live staan vrijdag op de Main Stagequote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef ruud.nl het volgende:
Meer bevestigingen voor Rock Werchter 2006 ! Ook RED HOT CHILI PEPPERS, TOOL, ANOUK, LIVE, BEN HARPER AND THE INNOCENT CRIMINALS, EELS, SIGUR RÓS, EDITORS, AN PIERLÉ & WHITE VELVET en BETTYE LAVETTE zullen van de partij zijn.
![]()
Tool![]()

Uiteraard. Maar als ze, net zoals in de OP, op dezelfde dag nog even Deftones en SOAD er bij kunnen proppen, dan wordt het wel leuker. Of Nine Inch Nails of Metallica of zoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Sigur Rós heb ik nog in 013 gezien, dus dat boeit niet eens zo enorm veel voor mij. Als ik Tool maar zie.

Metallica vraagt ¤70,- euro voor een concertkaartje. Ik geloof dat ik ze toch niet meer hoef te zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als ze, net zoals in de OP, op dezelfde dag nog even Deftones en SOAD er bij kunnen proppen, dan wordt het wel leuker. Of Nine Inch Nails of Metallica of zo.

hoe kom je erbij dat metallica ¤70,- vraagt voor een concertkaartje?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Pauline het volgende:
[..]
Metallica vraagt ¤70,- euro voor een concertkaartje. Ik geloof dat ik ze toch niet meer hoef te zien.![]()
NIN is uiteraard altijd welkom, hoewel ik dan hoop dat ze er een niet- festival concert tussendoor doen. Maar ik vraag het me af, omdat ze/ hij vorig jaar ook al hier was/ waren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |