Dat de keuze tussen die drie voor mij makkelijk is, dan wordt het Werchter!quote:
ziet er wel mega tof uit hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Jump het volgende:
Ik wil gaanalhoewel ik dat ook al 3 jaar zeg
stella artois toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef FatherJack het volgende:
Dit jaar maar weer, heb al weer zin in wafels en jupiler! En al die lieve hobbits![]()
Bij dat kleine karretje buiten het festivalterrein? Bedoel je die?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
stella artois toch?![]()
ook goed te doen!![]()
en die geweldige stokbroden gezond die je op geen enkele manier geheel op kan eten.![]()
nee, in zo'n vrij grote witte tent, wel buiten het festivalterrein, in die hoofdstraat zeg maar, niet ver van het festivalterrein vandaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij dat kleine karretje buiten het festivalterrein? Bedoel je die?
ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
stella artois toch?![]()
ook goed te doen!![]()
Ja, waarom hebben ze nou nooit water, cola, fanta, 7-up, jus d'orange, wijn, red bull, etc, etc, etc op festivalsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef Evertje het volgende:
en het wordt tijd dat er ook andere dingen dan bier wordt geschonken, aangezien ik die zooi niet drink.
Je mag brikken meenemen. En zo van die porto in vaatjes is erg handigquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef Evertje het volgende:
Ik hou me enkel bij de wafels en vietnamese loempia's
en het wordt tijd dat er ook andere dingen dan bier wordt geschonken, aangezien ik die zooi niet drink.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Front 242
nouja, vorig jaar hadden ze verder alleen cola en water. andere drank niet iig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben ze nou nooit water, cola, fanta, 7-up, jus d'orange, wijn, red bull, etc, etc, etc op festivals![]()
Ja, Front 242, heeft niemand er hier van gehoord?!, zij zijn met EBM begonnen.quote:
Ik dacht dat ze wel meer keuze hadden op Werchter? Naja, zal me wel vergissen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
nouja, vorig jaar hadden ze verder alleen cola en water. andere drank niet iig.
heb me zelfs aan de cola/bier gewaagd, maar dat was echt niet te zuipen.
Zeer mooi, daar ga ik dit jaar ook naar toequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel meer keuze hadden op Werchter? Naja, zal me wel vergissen.
Maar goed voor veel keuze aan drank + voeder > Lowlands![]()
Ja hallo, vertel mij even wie Front 242 zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja, Front 242, heeft niemand er hier van gehoord?!, zij zijn met EBM begonnen.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Front_242quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja hallo, vertel mij even wie Front 242 zijn
Maar hoe kom je erbij dat die op Werchter staan?
Het is nu wel duidelijk dat die lijst uit de OP uit de fantasie van één of andere B-journalist ontsprongen is......je maakt me blij met een dode musquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Front_242
Lees de OP op donderdag tussen Madness en Tiga.
die komt van een man die bij clearchannel werkte. Het was hun wishlist begin dit jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat die lijst uit de OP uit de fantasie van één of andere B-journalist ontsprongen is......je maakt me blij met een dode mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |