Puur smaakafhankelijk.quote:
Goede smaak zeg!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef MaJo het volgende:
Nog nooit naar Rock Werchter geweest maar denk dat ik dit jaar eens ga.
Kaiser Chiefs, Soulwax nite versions, Franz Ferdinand, Maximo Park, Kasabian, The Strokes & The Arcade Fire!
Als het waar is natuurlijk![]()
hmm.. ik vond lowlands groot genoeg eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Puur smaakafhankelijk.
Werchter is wat grootser dan het "kleine" Lowlands.
Mocht je dan de tijd hebben ga dan liever naar Roskilde of Sziget.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
hmm.. ik vond lowlands groot genoeg eerlijk gezegd![]()
Ja of Haldern, Dour, etc. etc.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je dan de tijd hebben ga dan liever naar Roskilde of Sziget.
Doordat werchter maar 2 podia heeft geeft het een heel andere kijk dan LL. Maaar goed smaken verschillen natuurlijk
Thanksquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:57 schreef Evertje het volgende:
[..]
Goede smaak zeg!
Als er al maar een paar van die namen komen, ben ik er zeker niet meer weg te slaan
Heb tijd zat, maar geld om daar te komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je dan de tijd hebben ga dan liever naar Roskilde of Sziget.
Doordat werchter maar 2 podia heeft geeft het een heel andere kijk dan LL. Maaar goed smaken verschillen natuurlijk
Daar is al mee begonnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef Proper_fucked het volgende:
Wanneer word de officiele line-up ook al weer bekend gemaakt?
Die staan ook op mijn must see verlanglijstje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksAls die bands komen dan ga ik zeker een weekendje naar mijn buurland! Kan ik eindelijk Maximo Park live zien
![]()
Wow we hebben dezelfde smaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Die staan ook op mijn must see verlanglijstje.
Ik hoop eigenlijk weer op zo'n zaterdag als vorig jaar. Toen met The Dears, Bloc Party, Interpol in de marquee. Dat was echt geweldig.
Dit jaar dan maar op de zaterdag in de Marquee Arctic Monkeys, Kasabian, Maximo Park, Arcade Fire en Doves. Lijkt me ideaal
Uiteraard hoop ik eerst nog te moeten bijkomen van Radiohead op de donderdag, maarja of dat doorgaat.
Komt vanzelfquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:42 schreef coz het volgende:
goed lijstje op die werchter site so far
maar waarom een ASP site zonder alternatief aanbieden ??(en al helemaal als de gehele (nuttige) info bestaat uit 9 bandnamen , de datum en de voorverkoop datum)
Paar jaar geleden was Ben echtquote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef XL het volgende:
Zijn er al uitlatingen met betrekking tot Ben Harper op Werchter?
Hij speelt 27 t/m 30 juni in Parijs.....
Kan dus mooi op 1 of 2 juli (ideale zondagband) op Werchter spelen????
Is het al in het geruchtencircuit (geweest)?
niet echt hahaquote:Op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef BabaORiley het volgende:
dit ziet er veelbelovend uit guys!
wordt nog een moeilijke keuze.. bospop, arrow of werchter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |