En als je die groepen persoonlijk 2 keer niets vindt, dan vind je het minder tof dat ze keer op keer op keer op keer op keer opnieuw opdraven. Al helemaal niet wanneer het nieuwe werk gewoon het herkauwen van het oude werk inhoudt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef bloodymary het volgende:
Naar een concert van je favoriete bands ga je toch ook steeds weer?
Dagkaarten kosten rond de 40 euro, en vier-dagenkaarten kosten rond de 120-140. Exclusief camping, die kost 15-20 euro.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[noob vraag]wat kosten kaartjes? moet je persee 4 dagen, of kan je bijv. de donderdag skippen?[/noob vraag]
Nope nog niet bevestigdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Zie ik daar Tool staan? Ik ga mijzelf even bevredigen in de WC, momentje...
Wat is smaak toch een relatief begrip.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja en de rest is niet boeiend.
Kan een kwestie van smaak zijn, kan een band gewoon te vaak gezien hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is smaak toch een relatief begrip.
De prijzen van vorig jaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[noob vraag]wat kosten kaartjes? moet je persee 4 dagen, of kan je bijv. de donderdag skippen?[/noob vraag]
Eensch.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Ach ja, het wordt dit jaar Roskilde óf Werchter. Ligt eraan waar Tool komt.
Tool is toch al bevestigd voor Roskilde?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Ach ja, het wordt dit jaar Roskilde óf Werchter. Ligt eraan waar Tool komt.
Jupquote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Pauline het volgende:
[..]
Tool is toch al bevestigd voor Roskilde?
Zeker, maar als Tool ook in Werchter komt houd ik het liever dicht bij huis. Of ze moeten ook nog als APC exclusief optreden in Roskildequote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Pauline het volgende:
[..]
Tool is toch al bevestigd voor Roskilde?
Uhu, sweet dreams! ;-)quote:Op zondag 29 januari 2006 14:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zeker, maar als Tool ook in Werchter komt houd ik het liever dicht bij huis. Of ze moeten ook nog als APC exclusief optreden in Roskilde.
Ik vraag me af wat NIN trouwens deze zomer doet qua touren?
De donderdag kan ik waarschijnlijk niet, maar 3 dagkaarten zijn wel stuk duurder.. Koop dan wel gewoon combiticket en ga gewoon vrijdag's..quote:Op zondag 29 januari 2006 08:03 schreef nr.126 het volgende:
[..]
De prijzen van vorig jaar.
TICKETPRIJZEN (excl. reservering- en portkosten):
- Combiticket 4 dagen: 120 euro
- Dagticket donderdag 30 juni: 52 euro
- Dagticket vrijdag 1 juli: 59 euro
- Dagticket zaterdag 2 juli: 59 euro
- Dagticket zondag 3 juli: 59 euro
- Campingticket: 15 euro
dat probleempje heb ik ook.. dan kun je tog nog wel een camping opkomen lijkt me?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
De donderdag kan ik waarschijnlijk niet, maar 3 dagkaarten zijn wel stuk duurder.. Koop dan wel gewoon combiticket en ga gewoon vrijdag's..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |