Volgens Maiden (op graspop vorig jaar) gaan ze dit jaar niet toeren. Als het goed is gaan ze de studio weer in maar dat hebben ze voor zover ik weet ook nog niet gedaan.quote:
En die kennis haal je waar vandaan?quote:
OP?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En die kennis haal je waar vandaan?
David Bowie komt sowieso niet. Dus de lijst is gewoon een: "veeg-je-reet-ermee-af"quote:
mwoah.. robert plant is leuk, eens wat anders op een festival, ik zag er laatst een dvd van en dat was toch wel leuk, grote band had ie bij. mijn zusje heeft kaarten voor zijn concert in hmh à (ik geloof) 40 euro p/st.. verder niet echt schokkende namen, placebo is live wel leuk, franz ferdinand heb ik al 5 keer gezien de afgelopen twee jaar, dEUS valt live wat tegen, maar moet wel leuk zijn tussen 50.000 belgen die de naam dEUS voor deze band wel erg letterlijk nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:45 schreef nr.126 het volgende:
Dit zijn de eerste officiele namen voor RW:
Kutquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef maxor het volgende:
[..]
Volgens Maiden (op graspop vorig jaar) gaan ze dit jaar niet toeren. Als het goed is gaan ze de studio weer in maar dat hebben ze voor zover ik weet ook nog niet gedaan.
*is jaloers*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:10 schreef maxor het volgende:
[..]
Vorig jaar 2x Maiden gezien in 1 week
Eerst graspop daarna bospop
Campings zijn onwijs puik geregeld. Je kan er voor kiezen om lekker dichtbij te gaan staan of een half uurtje / uur te gaan lopen. Ik zal eens zoeken naar het camping plan dat ik hier wel ergens zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:23 schreef maxor het volgende:
Hoe zijn trouwens de ervaringen qua camping etc.
Als ik ga (zit er denk ik wel in) is het de 1e keer dat ik daar kom dus ik ben wel benieuwd naar wat ervaringen.
P.S. Als voorbereiding: http://www.vriendenvanhertogjan.nl/nx/hertogjan/zomertoer2006/
Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/article32552251.ece?rssquote:Eerste bands Rock Werchter bekend
WERCHTER - Depeche Mode, dEUS, Placebo, Robert Plant & The Strange Sensation, Hooverphonic, Franz Ferdinand, Arsenal, Goldfrapp en Donavon Frankenreiter spelen dit jaar op het Belgische popfestival Rock Werchter. De organisatie heeft zaterdag de eerste namen bekendgemaakt.
Rock Werchter duurt van donderdag 29 juni tot en met zondag 2 juli. De voorverkoop van de kaarten begint op 18 maart.
filmpjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat weet je niet want je hebt ze nog nooit gezien
Ontopic maar weer
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:32 schreef RipCore het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/article32552251.ece?rss
Nog niet veel soeps dus...![]()
Je loopt achterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:45 schreef nr.126 het volgende:
Dit zijn de eerste officiele namen voor RW:
Hooverphonic
dEUS
Placebo
Franz Ferdinand
Arsenal
Goldfrapp
Donavon Frankenreiter
Depeche Mode
Robert Plant & The Strange Sensation
Voorverkoop via GoForMusic (telefonisch, internet & sms) van start op 18 maart.
Daar heb je dan wel weer een goed punt.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:42 schreef bloodymary het volgende:
Niet boeiend????? Alleen voor Placebo ga ik al..........En dan hebben we ook nog Franz Ferdinand, Goldfrapp, Hooverphonic!
Het is dat The Darkness dan voorlopig nog niet bevestigd isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:45 schreef maxor het volgende:
Franz Ferdinand was echt helemaal de shit op Lowlands vorig jaar.
The Darkness is iets waar ik echt onwijs benieuwd naar ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |