voor 90 procent klopt hij wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat had ik ook nog wel kunnen bedenken dat die lijst voor geen meter klopt.
Deze ga ik eind juni tegen je gebruikenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
voor 90 procent klopt hij wel hoor
Doe maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze ga ik eind juni tegen je gebruiken![]()
Ik weet het vriend, ik weet het. Ooit van cynisme gehoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef t.s het volgende:
die knul die de krant heeft weten te halen heeft toch een aardig lijstje gemaakt. aan de topic-starter: naar mijn idee is het laatste nieuws in belgie wat voor ons de telegraaf is, als jij dat een betrouwbare bron vindt..
De laatste jaren heeft RW altijd van dit soort grote namen op de affiche hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:09 schreef RichardQuest het volgende:
Geloof er niks van dat ze dit kunnen betalen.
Het is dan ook verkozen tot © "Beste festival van de wereld".quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef BUG80 het volgende:
[..]
De laatste jaren heeft RW altijd van dit soort grote namen op de affiche hoor.
En dat vind ik nou weer niet.... Leuk is het wel, maar beste van de wereld.... neuh...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is dan ook verkozen tot © "Beste festival van de wereld".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |