Mag niet, gebeurt overalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:09 schreef Spec87 het volgende:
Voor de mensen die er voorgaande edities zijn geweest:
Hoe is het op de camping? Wat betreft vuur, koken, eigen comsumpties, geestverruimende middelen, etc?
Dit omdat ik dit jaar zelf ook mss naar RW ga.
Owh, hat staat er wel. Ach jaquote:Alle tot nog toe bevestigde namen even op een rijtje:
Donderdag 29 juni:
Main Stage: Red Hot Chili Peppers, Tool
Vrijdag 30 juni
Main Stage: Anouk, Live
Zaterdag 1 juli
Main Stage: dEUS, Placebo, Franz Ferdinand, Arsenal
Pyramid Marquee: Sigur Rós, Goldfrapp, Donavon Frankenreiter
Zondag 2 juli
Main Stage: Depeche Mode, Hooverphonic, Ben Harper & The Innocent Criminals, Robert Plant & The Strange Sensation, Eels
Pyramid Marquee: An Pierlé & White Velvet, Bettye LaVette
Editors zijn eveneens bevestigd maar datum optreden is nog nader te bepalen.
Als voorspelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Babbelzz het volgende:
als wens XL?
Ze staan een paar dagen eerder in Duitsland op een festival.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:51 schreef XL het volgende:
[..]
Als voorspelling.
Zoals ik eerder in dit deel Ben Harper (als eerste) voorspelde en enkele dagen later gelijk kreeg.
Wat ik er van gezien heb is de line-up hetzelfde als die van Pinkpop. Dus in tegenstelling van vorig jaar (toen het bagger was), kan dit jaar Pinkpop zeker tippen aan Werchter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:01 schreef Grobbel het volgende:
Ben nog niet echt onder de indruk van de lineup, wacht voor nu nog maar even af op meer namen voor ik een beslissing neem. Alle interessante bands die ik eventueel wel wil zien heb ik toch al vaker zien optreden, zit nog niet echt iets tussen wat ik persé een keer wil meemaken.
Inderdaad, voorlopig doet Pinkpop niets onder. Maar Werchter zal denk ik nog wel enkele grote namen binnenhalen- zoals jaarlijks- en uiteindelijk het geld meer dan waard wordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat ik er van gezien heb is de line-up hetzelfde als die van Pinkpop. Dus in tegenstelling van vorig jaar (toen het bagger was), kan dit jaar Pinkpop zeker tippen aan Werchter.
Werchter zit qua tijd, ruimte en geld een stuk beter om meer grote namen te halen inderdaad. Toch ben ik na 3 jaar wel enigszins uitgekeken op Werchter. Dat er maar 2 podia zijn (waarbij de Marque naar mijn mening ook nog eens verkeerd staat) gaat tegenstaan. Te massaal helaas. En de algemene sfeer was afgelopen jaar toch stukken minder dan de 2 jaar ervoor. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, voorlopig doet Pinkpop niets onder. Maar Werchter zal denk ik nog wel enkele grote namen binnenhalen- zoals jaarlijks- en uiteindelijk het geld meer dan waard worden![]()
Bizar is dat he? Dat valt mij nou ook op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:08 schreef peaceman het volgende:
Overigens is het opmerkelijk dat wij ons vooral aan de mede Nederlanders ergerden.
quote:
Bron: http://whonederland.web-log.nl/quote:Daarnaast werden er nog een aantal nieuwe tourdata genoemd, waaronder het "Rock Werchter" festival in België op 30 juni. Ook deze blijven tot nu toe onbevestigd. Pete noemde het de langste tour die hij ooit gedaan heeft.
de acrtic monkeys hoeven van mij nie, zit dat hele festival zometeen vol met brittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Manu Chao
Deftones
Danko Jones
Kelis
Muse
Skin
Starsailor
Subways
Kane West
The Who
Wolfmother
2 many DJ's
Arctic Monkeys
Clap Your Hands
Collective Soul
Laurent Garnier
Kaizers Orchestra
The Kooks
Damian Marley
Mogwai
Roger Sanchez
Soulwax Nite Versions
Super Discount
Tiga
Vitalic
Op Graz staat dat deze lijst perongeluk op rockwerchter.be heeft gestaan, dus dat zijn weer een boel namen. Maar of ik het heel erg geweldig vind weet ik niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |