Ja, leuk. Maar bellen ze ook nog 's avonds na 21.00 uur ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:34 schreef IntruderAlert het volgende:
Ja ik ken dit.
razend irritant.![]()
Het zijn callcenter bedrijven. Die laden het hele telefoonboek in een dailer PC en laten die dan bellen.
Als op dat moment al hun medewerkers bezet zijn, hangen ze je gewoon weer op.
De eikels.
Wat ik nu meestal doe is als ik zo;n pipo aan de lijn krijg is een momentje vragen en dan de telefoon naast me neer leggen en door gamen.![]()
Misschien was het een telefoontje van gene zijde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar bellen ze ook nog 's avonds na 21.00 uur ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan nog een half uur later nog een keer?
Zoek het eens als je wel tijd hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef buzzer het volgende:
ik heb helaas geen tijd om het na te zoeken, maar hier was van de week ook al een topic over in KLB...
Was dat niet dit topic: Klikje. Zo nee, dan laat maar zittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef buzzer het volgende:
ik heb helaas geen tijd om het na te zoeken, maar hier was van de week ook al een topic over in KLB...
Dat had ik ook op een drukke zaterdag in mijn winkel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:34 schreef IntruderAlert het volgende:
Ja ik ken dit.
razend irritant.![]()
Het zijn callcenter bedrijven. Die laden het hele telefoonboek in een dailer PC en laten die dan bellen.
Als op dat moment al hun medewerkers bezet zijn, hangen ze je gewoon weer op.
De eikels.
Wat ik nu meestal doe is als ik zo;n pipo aan de lijn krijg is een momentje vragen en dan de telefoon naast me neer leggen en door gamen.![]()
Lees OP eens goed door.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Contact opnemen met de KPN? 't Is hun lijntje!
Of zeg die vaste telefoon meteen helemaal op, dan ben je van het hele gelazer af! Telemarketeers vinden GSM bellen ook te duur.
Die belt toch niet, en hangt na 5 sec. weer op voordat er opgenomen is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef Natalie het volgende:
Wie weet een fax?
belt wel,quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die belt toch niet, en hangt na 5 sec. weer op voordat er opgenomen is?
't Was een gokje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die belt toch niet, en hangt na 5 sec. weer op voordat er opgenomen is?
Ik bedoelde ook niet dat JIJ het moet oplossen.... Maar omdat jij er hier een topic over maakt, mag je m'n oplossing doorgevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Lees OP eens goed door.![]()
IK ben het niet die last heeft hiervan...![]()
Kan best.. Hiet ook Grun..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Sebasser het volgende:
ik heb dit dus ook..
is eigelijk niet in de avond of snachts gebelt door hun voorzover ik weet..
het andere is wel dat ze gewoon door laten bellen maar meteen als je opneemt hoor je al tuut .. tuut.. tuut spul
Misschien dat het regiogebonden call centers zijn ?
ik woon dus in groningen,
als iedereen dat eens opnoemt kunnen we dingen uitsluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |