je moet ook niet door iemands tuin heen rijden,quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:25 schreef tonks het volgende:
En toen kwam het rijd ik bij een huis in de tuin, rijd ik weer weg val ik op de grond. nu heb ik overal pijn en ik viel ook op mijn hoofd
.
Niet iedereen heeft mongolenplantjes in hun tuin staan hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:28 schreef BoukeF het volgende:
[..]
je moet ook niet door iemands tuin heen rijden,
daar kunnen plantjes in het algemeen niet zo goed tegen
huurhuisomgeving?quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft mongolenplantjes in hun tuin staan hoor.
wie neemt er dan ook een krantenwijk,quote:
Moet ook nog naar schoolquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:37 schreef BoukeF het volgende:
[..]
wie neemt er dan ook een krantenwijk,
ga lekker bijklussen in een fabriek,
veel leuker.
toch niet 24/7?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:25 schreef tonks het volgende:
Godverdomme.
Kom net van mijn krantenwijk af.
Kom ik buiten stinkt het, loop ik door mijn tuin glijd ik al half uit.
Rijd ik naar die wijk toe zie ik overal kleine glittertjes in de mist, vet irritant dus.
Kom ik daar is het spekglad glijd al half uit met het lopen.
Paar minuten later trek ik de koptelefoon uit mijn iPod gaat meteen op pauze moest ik hem weer helemaal uit mijn broek halen.
Toen ben ik nog een paar keer weggegleden (dus niet gevallen).
Toen werd het ijskoud.
En toen kwam het rijd ik bij een huis in de tuin, rijd ik weer weg val ik op de grond. nu heb ik overal pijn en ik viel ook op mijn hoofd
.
En ik had maar 3 uur geslapen en dus was ik ook nog vet moe.
Fiets ik naar huis gaat het ook nog regenen.
Flikker allemaal maar op. ik ga in bed liggen en kom er de hele dag niet meer uit
![]()
![]()
Ik laat je alle ellende wel vergeten hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:25 schreef tonks het volgende:
Godverdomme.
Kom net van mijn krantenwijk af.
Kom ik buiten stinkt het, loop ik door mijn tuin glijd ik al half uit.
Rijd ik naar die wijk toe zie ik overal kleine glittertjes in de mist, vet irritant dus.
Kom ik daar is het spekglad glijd al half uit met het lopen.
Paar minuten later trek ik de koptelefoon uit mijn iPod gaat meteen op pauze moest ik hem weer helemaal uit mijn broek halen.
Toen ben ik nog een paar keer weggegleden (dus niet gevallen).
Toen werd het ijskoud.
.
En ik had maar 3 uur geslapen en dus was ik ook nog vet moe.
Fiets ik naar huis gaat het ook nog regenen.
Flikker allemaal maar op. ik ga in bed liggen en kom er de hele dag niet meer uit
![]()
![]()
Maar jij rukt voor de webcamquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je een fucking krantenbezorger bent
wat liefquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik laat je alle ellende wel vergeten hoor.![]()
![]()
![]()
ssssstquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waarom krijg ik bij je OP het gevoel dat maikuuul een kloon van jou is?
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik laat je alle ellende wel vergeten hoor.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:00 schreef PDOA het volgende:
Mooi, kun je ook geen loze kuttopics openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |