dus guus meeuwis is oude muziek??quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:50 schreef redboyonline het volgende:
[..]
ja ik let al nietmeer op de muziek na 5 minuten
als ik met iets bezig ben.
heb maar effe deze opgezet nu: Guus Meeuwis - Geef Mij Je Angst
ik hou niet van die techno en hardcore gedoe
ik hou van muziek met betekenis met een goede tekst
niet van die boenke boenke
en meestal is dat oude muziek
quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:51 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
dus guus meeuwis is oude muziek??
de manier waarop de muziek vandaag de dag gemaakt word is eerst het deuntje en dan de tekstquote:en meestal is dat oude muziek
en virsa versaquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:55 schreef redboyonline het volgende:
[..]
[..]
de manier waarop de muziek vandaag de dag gemaakt word is eerst het deuntje en dan de tekst
en vroeger was het omgekeerd.
Oké. K draai nu Phill Collins - Can't stand Loving You.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:50 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
bepaald niet, maar je bent wel wakker en dat geeft niks...................ik wil de muziek weten die iedereen nu draait
SYL wat is het kom op!!!.............quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:58 schreef Syll het volgende:
[..]
Oké. K draai nu Phill Collins - Can't stand Loving You.
k'laat m'n liedje nog wel een uur opstaan denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:58 schreef Syll het volgende:
[..]
Oké. K draai nu Phill Collins - Can't stand Loving You.
if I could make it rain today,quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:59 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
SYL wat is het kom op!!!.............
geen enkele vrouw snapt mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:04 schreef Syll het volgende:
K snap helemaal niks van jullie!
muziek, kan je openrijten en dichtnaaien........................net welke stemming je zelf heb..............quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:02 schreef redboyonline het volgende:
btw heb daarjuist die poll ingevuld op de frontpage, maar waar staat die "reactietracker" ergens
ik heb dat beest nog nergens tegengekomen.
daar wil ik wel eens over praaten als je tenminsete geen gevoel hebt en geen stemmingquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:04 schreef Syll het volgende:
K snap helemaal niks van jullie!
Dat is een logische verklaringquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:07 schreef redboyonline het volgende:
[..]
geen enkele vrouw snapt mij![]()
*hebst geen gevoel en stemming*quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:09 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
daar wil ik wel eens over praaten als je tenminsete geen gevoel hebt en geen stemming
Nee, en Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 05:14 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
nee moet ik alles gaan uitleggen? doe jij dat ook dan?
zijn we nu opeens surf duiven, ze begrijpt me niet eendsquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:15 schreef redboyonline het volgende:
alé ik laat jullie tortelduifjes maar k'zal nog wat verder surfen.
jij bruuuuuuutquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:17 schreef redboyonline het volgende:
vrouwen en computers...
sorry silllquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:18 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
jij bruuuuuuut
heb je last van jilll de la tourentte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |