Tja, als non werk je natuurlijk dag en nacht voor hem..quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:39 schreef Maggie het volgende:
werk
Is dit nu de tekstuele versie van la tourette ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:15 schreef Quatertemper het volgende:
Wat is de zin van het leven?
Who fuckin' cares domme kuthoer.
In elk geval besteed je de tijd dan nuttig. I.p.v te klagen dat je niet kan slapen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:43 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Tja, als non werk je natuurlijk dag en nacht voor hem..
Idd ja, altijd in de weer voor onze lieve Heerquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:43 schreef Skorpija het volgende:
Tja, als non werk je natuurlijk dag en nacht voor hem..
FF in babes&hunks rondgekeken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:21 schreef Rubbadubba het volgende:
Zo nu kan ik slapen, heb weer ff tjap tjap tjap gedaan dus mensen weltrusten en tot morgen
Mijne ook, trouwe?quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:04 schreef Stretto het volgende:
Mja leefritme is verneukt
Wat voor onderwerp dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:37 schreef Didge het volgende:
Op discoverychannel is nu een leuk onderwerp om op in te slapen![]()
Over spoken en geesten ed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:39 schreef Hellenn het volgende:
[..]
Wat voor onderwerp dan?
Geen zin om naar de tv te lopen.
Liep ik er met veel moeite heen en zette em aan, heb ik geen beeldquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:44 schreef Didge het volgende:
[..]
Toch de moeite waard om te zien?
Ik krijg m`n ogen ook nauwelijks van de tv af![]()
Hoezo dat??quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:47 schreef Hellenn het volgende:
[..]
Liep ik er met veel moeite heen en zette em aan, heb ik geen beeld.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:45 schreef Didge het volgende:
[..]
Die had ik ook maar zelf een verkorte nachtdienst van gemaakt![]()
Had ik ook niet meer en als extra luxe nog teveel vakantieuren overquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:50 schreef amayo het volgende:
[..]
Wil ik ook, heb geen zin meer haha
Nee moet nog tot half 8 en dit is ook mijn laatste, dus valt wel mee weer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:55 schreef Didge het volgende:
[..]
Had ik ook niet meer en als extra luxe nog teveel vakantieuren over![]()
Morgennacht nog een keer en dan ben ik er weer vanaf voor twee weken. Maargoed je hoeft niet zo lang meer wel?
Nou prettig weekend dan alvastquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:57 schreef amayo het volgende:
[..]
Nee moet nog tot half 8 en dit is ook mijn laatste, dus valt wel mee weer!
Leve het internet, anders zou ik me dood vervelen, de mensen slapen hier allemaal, wat moet ik hier dan doen
Ik denk dat ik er nog 1tje pak en dan inderdaad ZzZZZzz. Morgenmiddag weer betijds eruit voor een werkbesprekingquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:02 schreef amayo het volgende:
[..]
Dank je! Jij ook!
Jij gaat nu slapen zeker
Alvast welterustenquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:05 schreef amayo het volgende:
Nou slaap lekker dan maar voor zo, ga ik over een aantal uurtjes ook doen
sorry silll,.......................because i' can't sleep at nightquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
Omdat ik aan het werk ben
wijntje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:25 schreef mg794613 het volgende:
omdat ik geen biologische klok meer heb
dus niemand heeft meer muziek..................niks waar iemand god tegen zegt en mee slaap in valt...........????quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:32 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
iedereeen heeft keus................
Nee je zit in ONZ. Jouw topic is in MUZ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:40 schreef drunkenbeer01 het volgende:
heb ik nou de goeie top..............pik?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee je zit in ONZ. Jouw topic is in MUZ.![]()
ik ben nu nog wakker , sorryyquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:55 schreef bxie het volgende:
ik ben ook nog wakker
You give new meaning to the word "onsamenhangend",quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:58 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
ik ben nu nog wakker , sorryy
ik drink alles op......................
ik wil er wel over ,........
quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
You give new meaning to the word "onsamenhangend",.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |