Omdat wolken blauw zijn, dat lijkt me duidelijk... (like d0h)quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:55 schreef Donnie.Darko het volgende:
Waarom?
Ja maar dan is het nog steeds niet grappig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef Tobbes het volgende:
[Franzie Bauerfan-mode]
Er staat toch daar op die site dat dat moet?
[/Franzie Bauerfan-mode]
Ik heb het nummer van Herald.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom niet een Fok!er bellen? Yvonne of NJ, kijken hoe snel hier een slotje op komt.![]()
Van der Hoeven, T uit Voorburg schiet mij zo te binnen. Ik krijg nog geld van hem.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:58 schreef Tobbes het volgende:
Ow das wel tof!
Heeft iemand een tel nr dan?
Of een naam?
Ik ben bang dat hij dan ook mijn nummer rond gaat bazuinenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef Tobbes het volgende:
Herald?
Geef zn nummer dan speel ik stukje gitaar voor m
godddommemeequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Van der Hoeven, T uit Voorburg schiet mij zo te binnen. Ik krijg nog geld van hem.![]()
Laten we hem live opbellen via Fok!radio.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
godddommemee
!!!111!!!!![]()
!@ QUATREVINGHUITDIX!!!!!111:DNEUNundNEUNZIGG!!@!!!!1111!1!!!!!!
1!!!2@#$%
[url=javascript:OpenFleurop('fleurop.asp?naam=Hoeven%2C+T+H+vd&adres=Parkweg&huisnr=362&plts=VOORBURG&postc=2271BK&telnr=070+3872066');]Klik[/url]quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Laten we hem live opbellen via Fok!radio.![]()
Appeltje eitje inderdaad, maar het kan nog erger. Type op Limewire eens termen in als; wachtwoorden, cv, creditcard, document, passwords. Dan vind je o.a. bankgegevens en wachtwoorden van webservers, hotmail enz. Verder ook leuke liefdesbrieven en klachtenbrieven van mensen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef Tobbes het volgende:
Het is toch eigenlijk ongelovelijk hoe makkelijk je aan iemands nummer kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef Tobbes het volgende:
Waar gaat het heen?Morgen zal de wekservice je bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |