Ik neem aan dat je je geld terug kreeg?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:36 schreef MuseMuse het volgende:
Mja das wel een beetje jammer![]()
Ik had een fretje en die kreeg een bultje op zn achterwerk. Dus ik naar de dierenarts, zei die dat dat dichtgebrand moest worden.
Hij dat gedaan en een week later moest ik weer terug komen.
Kijkt hij nog eens... zegt hij dat het een verkeerde constatering is en dat het beestje nu hierdoor ingeslapen moet worden..![]()
nee.. maar volgens mij hoefde ik niks te betalen voor het laten inslapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:38 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je geld terug kreeg?
Wat kan ik zeggen? Ik hou er nou eenmaal van om bepaalde mensen het leven moeilijk te makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef Syll het volgende:
Waarschijnlijk een verkeerde standaard brief gepakt. Niks aan te doen.
Om daar nou over te gaan zeuren is ook wat overdreven..
"Ja hoor, ze heeft een prachtig uitzicht op de wortels van de boom in de tuin."quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
Hopelijk gaat het goed met NonaOMG
ach komop, je hebt t beestje pas 4 dagen, hoe gehecht kan je daar nu aan raken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:58 schreef Sade het volgende:
[..]
"Ja hoor, ze heeft een prachtig uitzicht op de wortels van de boom in de tuin."![]()
Ja, daarom denk ik dus dat het wel een standaard brief is. Dat de naam erin staat wil niet veel zeggen. Ze versturen daar waraschijnlijk zo veel brieven dat deze er per ongeluk verkeerd doorheen is geglipt.. Is mij ook regelmatig overkomen als secretaresse. Ook domme fouten met overlijdens. etc.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:54 schreef Sade het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen? Ik hou er nou eenmaal van om bepaalde mensen het leven moeilijk te maken![]()
![]()
Een standaard brief was het in ieder geval zeker niet, aangezien ze bij het maken van de excuses in dezelfde brief toch duidelijk wisten waar het om ging.
En als ik ze belde wisten ze meteen ook: Oh ja, u bent die mevrouw van dat katje dat overleden is...
Ach ja...
Mwa, de manier waarop was niet zo heel fijn, dus daar was ik best wel even van geschrokken. Maar na een dagje is dat ook wel weer over hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:01 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
ach komop, je hebt t beestje pas 4 dagen, hoe gehecht kan je daar nu aan raken...
Ik vind vooral het feit dat dat maanden moet duren triestquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:05 schreef Sade het volgende:
[..]
Mwa, de manier waarop was niet zo heel fijn, dus daar was ik best wel even van geschrokken. Maar na een dagje is dat ook wel weer over hoor.
Zat er alleen aan te denken dat dat toch wel een leuke reactie zou zijn om te sturen in een brief ofzo![]()
"De reden van het feit dat e.e.a. zo lang heeft geduurd is dat onze penningmeester de eerste factuur niet ontvangen heeft. Hoe dit kon gebeuren is ons eigenlijk niet duidelijk"quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Ik vind vooral het feit dat dat maanden moet duren triest![]()
naja hoelang duurde het dan voordat je die brief kreeg?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:11 schreef Sade het volgende:
[..]
"De reden van het feit dat e.e.a. zo lang heeft geduurd is dat onze penningmeester de eerste factuur niet ontvangen heeft. Hoe dit kon gebeuren is ons eigenlijk niet duidelijk"
Mwa, zegt eigenlijk ook wel genoeg over hoe goed die organisatie is.![]()
We zijn ondertussen al weer een krap half jaartje verder...
Deed ik ook. Vandaar dat ze ook daar wel wisten: Ah, u bent de mevrouw van dat overleden katje!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
naja hoelang duurde het dan voordat je die brief kreeg?
Lijkt me niet dat je na een paar maanden niet eens even belt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |