Niet als er goed genoeg opgelet wordt en de NS er op tijd bij is en alle risico's vermijdt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:28 schreef Sebastral het volgende:
Liever geen tig keer vertraging voor niets. Die trein ontploft toch wel als iemand de intentie heeft.
Ja, die 0,000000000000000000000000000001% gaat het verschil makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Niet als er goed genoeg opgelet wordt en de NS er op tijd bij is en alle risico's vermijdt.
Ach, kijk opzich is het goed dat ze niks willen riskeren, maar laten we eerlijk zijn, als ze iets echt willen opblazen dan lukt het hun dan ook...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Niet als er goed genoeg opgelet wordt en de NS er op tijd bij is en alle risico's vermijdt.
Je komt net pas thuis neem ik aan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef Sebastral het volgende:
Wat een fucking gekanker weer. Uur vertraging omdat weer een of ander schaapje iets verdachts heeft gezien. Al tikt het en komen er draadjes uit zou ik het nog niet melden. Geen terrorist die z'n bom er verdacht uit laat zien.
Fuck de facking propaganda. 'Een beetje om je heen kijken kan geen kwaad, toch?'. 'Bang? Nee, maar ik let wel meer op.". "Bagage op een vreemde plek? Geef me even een seintje.". Wie verzint dat verdomme?? Flikker op met je wantrouwen
.
Downe kampers op brommersquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syndroom van Down patiëntjes op brommers.
Maar mijn brommer is helemaal neit verlaagdquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Syndroom van Down patiëntjes op brommers.
Wtf is daar egoist aan ? je hoopt iets. Dan ben je nog geen egoist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:52 schreef Handschoen het volgende:
[egoïst mode] Als het maar niet zaterdag is, vind ik het best, want dat moet ik van Delft (huis) naar Dordrecht...[/egoist mode]
Dus jij duwde me gisteren weg?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is daar egoist aan ? je hoopt iets. Dan ben je nog geen egoist.
Egoistisch zou zijn: de trein is vol maar er is nog plek voor 1 persoon. Er komt iemand aan jij duwt hem weg en jij gaat snel de trein in.
moet je je maar niet zo non-assertief opstellenquote:
Hey sjonnie, met verdacht pakketje bedoelen ze niet meteen een pakket dat eruit ziet als een bom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef Sebastral het volgende:
Wat een fucking gekanker weer. Uur vertraging omdat weer een of ander schaapje iets verdachts heeft gezien. Al tikt het en komen er draadjes uit zou ik het nog niet melden. Geen terrorist die z'n bom er verdacht uit laat zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |