Dat dan weer wel..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef vaudej het volgende:
dat meisje iswel naakt te bewonderen in Vet Hard
"naakt" ik heb geen tiet gezien!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef vaudej het volgende:
dat meisje iswel naakt te bewonderen in Vet Hard
tsja... Een klassieker dat dan nog wel..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef MPG het volgende:
Gaa dan ook voor de ouderwetsche Neederlandsche filmsch. Bijvoorbeeld Turks Fruit ofzo.
Ik zat me alleen maar te focussen op tieten, maar tevergeefsquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef RM-rf het volgende:
Nederlandse films en geen tieten ... heb je wel goed op zitten letten en ben je niet halverwege in slaap gevallen?
Een beetje Nederlandse film heeft toch wel iets van naakt om de 15 minuten ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef RM-rf het volgende:
Nederlandse films en geen tieten ... heb je wel goed op zitten letten en ben je niet halverwege in slaap gevallen?
Het zou kunnen zijn dat de tieten bv in de tweede helft komen, alhoewel de betere Van Hemert films natuurlijk altijd beter zijn, daar stoppen ze de tieten al in de eerste 10 minuten, kun je daarna gerust in slaap vallen.
nee, hoor volgens mij zelfs de echte Van Hemerts hebben maar drie of vier momenten met een snel tietje tussendoor ... het is enkel zo opvallend omdat in Amerikaanse films bijna angstvallig ieder tepel weggewerkt wordt (om die reden worden in nederlandse films in amerika gezien als 'Arthouse' films: ondertiteld en regelmatig tepels tussendoor .. zelfs een film als Flodder wordt in dat circuit gedraaidquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een beetje Nederlandse film heeft toch wel iets van naakt om de 15 minuten ofzo.
Met zo'n ontzettende krop andijvie tussen d'r benenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef MPG het volgende:
Gaa dan ook voor de ouderwetsche Neederlandsche filmsch. Bijvoorbeeld Turks Fruit ofzo.
Tering... Zet een titel effe tussen aanhalingstekens ofzo... Moest de zin drie keer lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik ook van jou gezien RM?
Sorry, was er te lui voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Tering... Zet een titel effe tussen aanhalingstekens ofzo... Moest de zin drie keer lezen![]()
kruisjequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef Dagonet het volgende:
Ter illustratie voor RM en als goedmakertje voor TS:
[afbeelding]
angela schijf is niet mijn eerste keuze maar het is een begin, dank u wel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef Dagonet het volgende:
http://www.topklasse.net/mokkels/angela-schijf/angelaschijfgr.jpg
Even die URL copy/pasten
Of http://www.topklasse.net/mokkels/angela-schijf/ aanklikken en dan op het plaatje klikken. Net werkte het nog wel, mag vast niet meer gehotlinkt worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |