Rabobank. Geen idee hoeveel zij daarvoor vragen, want dit is de eerste keer dat ik een nieuwe moet hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb niet dat het een giropas is; want die paupers vragen 7.50 voor een nieuwe
Ja. Maar ik kan morgenochtend toch pas bellen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is het niet verstandig om hem voor de zekerheid even te laten blokkeren? Je weet maar nooit wat bepaalde er mensen er nog mee voor elkaar kunnen krijgen, als die in verkeerde handen valt.
ja inderdaad. ik zou de brandweer bellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef RandomReader het volgende:
Waarom ben je in GODSNAAM weggegaan terwijl je WIST dattie daar lag?
Edit: Ah, het was je domste actie ooit
Volgens mij kan je daarvoor 24 uur per dag terrecht. In dit soort gevallen gaat het namelijk vaak om hoge nood en dan wil je niet wachten tot de volgende dag, waneer er iemand mee kan lopen spelen tot die tijd. Zoek het even op via hun internetsite of bel gewoon nu en vraag naar verdere inlichtingen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan morgenochtend toch pas bellen?
alstublieft:quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan morgenochtend toch pas bellen?
Omdat hij onder zo'n schap met snoep lag. Wacht, ik maak een tekening in paint!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef RandomReader het volgende:
Waarom ben je in GODSNAAM weggegaan terwijl je WIST dattie daar lag?
Edit: Ah, het was je domste actie ooit
Kijk eens aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef John_Terry het volgende:
[..]
alstublieft:
http://www.postbank.nl/in(...)00.html?linktype=int
Ah das zuur ja idd... Veel succes met je nieuwe pasjequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat hij onder zo'n schap met snoep lag. Wacht, ik maak een tekening in paint!
[afbeelding]
Ik kan het fout hebben maar was het niet Rabobank...quote:
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebbem maar was het niet Rabobank...![]()
Nee jouw bijdrage is geweldig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar was het niet Rabobank...![]()
Edit: Ja dus, lezen n00b
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |