Wtf hebje aan gezonde onzinquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
Het laatste beetje Duvel is altijd lekker. Het schijnt trouwens wel gezond te zijn ofzo.
Wordt je lekker aggresief van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
Het laatste beetje Duvel is altijd lekker. Het schijnt trouwens wel gezond te zijn ofzo.
Jij snapt het nog niet echt he...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:19 schreef BennyNL het volgende:
jupiler is voor belgen
Over het laatste restje toch wel ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef Bolderbast het volgende:
ja man en over Jupiler mag je sowieso al niet klagen
Ik noem zoiets verspilling maar goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef Gatalin het volgende:
Als je een echte vent bent trek je zo'n flesje in een teug leeg. Heb je ook geen last van een bodempje.
Nee een bodempje laten staan omdat het niet lekker is, dat is geen verspillingquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik noem zoiets verspilling maar goed
Jij bent er zo'n een die niet fatsoenlijk bier stevig kan doordrinken en dit dan maar onder het mom van "Ik geniet tenminste van mijn bier!" gooit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik noem zoiets verspilling maar goed
I will try thatquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef placebeau het volgende:
De truuk is de laatste drie slokken in een keer weg te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |