Ik ga vanavond even de dozen onder mijn bed vandaan halen, misschien dat hij nog ergens tevoorschijn komt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:35 schreef petorr het volgende:
Ik bied 25,50 inclusief verzendkosten
Erg jammer dat die ontvanger er niet meer bij zit, anders had ik er zeker meer voor gegeven.
Niet dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even de dozen onder mijn bed vandaan halen, misschien dat hij nog ergens tevoorschijn komt.
hmm dat is jammer, dan houd ik het toch even bij mijn eerder genoemd bod. Wanneer beslis je wat je gaat doen?quote:
Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef jamesdeluxe het volgende:
Is de tv-kaart te gebruiken met Windows Media Center Edition?
Afhandelen op ¤30,- incl?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef petorr het volgende:
[..]
hmm dat is jammer, dan houd ik het toch even bij mijn eerder genoemd bod. Wanneer beslis je wat je gaat doen?
Wat is trouwens je e-mail of msn adres? Misschien kunnen het we zo makkelijker afhandelen.
Is goed, dit is trouwens wel een hele andere als die van dat topic!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:40 schreef petorr het volgende:
Sorry ik heb je zojuist een mail gestuurd maar die moet je nog maar heel even als ongelezen beschouwen. Zojuist viel m'n oog op deze advertentie waar wel een afstandsbediening bij zit [TK] Pinnacle tv kaart incl remote.
Eerst even informeren of deze er nog is en anders ga ik voor die van jou.
mailtje verstuurd!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef petorr het volgende:
Ok tralala, ik ga toch voor die van jou aangezien de TS uit het andere topic niets meer laat horen. Stuur je mij nog even je gegevens? dan maak ik het bedrag zo spoedig mogelijk over
Je hebt Abn-amro zeker? Bedrag staat er al op, dus ik verstuur hem maandagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |