De Bijbel is het helaas niet mij eens. Dus ik denk dat ik mij maar eens bekeer tot de islam.quote:Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging (Leviticus 18:23); Daartoe als een man bij enig vee zal gelegen hebben, hij zal zekerlijk gedood worden; ook zult gijlieden het beest doden (Leviticus 20:15); Alzo wanneer een vrouw tot enig beest genaderd zal zijn, om daarmede te doen te hebben, zo zult gij die vrouw en dat beest doden; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen! (Leviticus 20:16).
Jij niet, HAL, oplettuhquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teknomist het volgende:
Maar ik kom er nu gewoon eerlijk voor uit dat ik op z'n tijd best een schaapje of een kip lekker naai!.
HAL heeft alleen orale seks met kikkers, dat geeft hem een entheogene ervaring.quote:
Erg jammer dat men dit zomaar overal op het forum aan het rondbazuinen isquote:
Inderdaad, alleen oppassen dat ze je plasbuis niet inkruipen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef remlof het volgende:
Een pot maaien naaien, da's pas lekker!
quote:
Da's juist het lekkerste!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen oppassen dat ze je plasbuis niet inkruipen...
Hm, ik ben wel benieuwd hoe de andere kant er eik uit ziet.quote:
Dus als ik het goed begrijp... als een mán seks heeft met een beest zal het beest gedood worden, maar als een vrouw seks heeft met een beest zal zowel de vrouw als het beest gedood worden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef teknomist het volgende:
Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging (Leviticus 18:23); Daartoe als een man bij enig vee zal gelegen hebben, hij zal zekerlijk gedood worden; ook zult gijlieden het beest doden (Leviticus 20:15); Alzo wanneer een vrouw tot enig beest genaderd zal zijn, om daarmede te doen te hebben, zo zult gij die vrouw en dat beest doden; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen! (Leviticus 20:16).
Jouw username!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp... als een mán seks heeft met een beest zal het beest gedood worden, maar als een vrouw seks heeft met een beest zal zowel de vrouw als het beest gedood worden?
T'is tog niej eerlijk wá !
Ik denk dat jij en ik wel wat voor mekaar kunnen betekenenquote:
Alleen als je drugs hebt gebruikt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teknomist het volgende:
Maar ik kom er nu gewoon eerlijk voor uit dat ik op z'n tijd best een schaapje of een kip lekker naai!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |