quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef superhero87 het volgende:
Ik weet al wel wie ik minpunten ga geven![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
...
Alle vier en een half?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
leuk idee maar volgens mij is t niet te doen qua hoeveelheid werk'
Al die topics bij langs..
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
-2 ...en hier maak ik vast geen vrienden mee![]()
Graag gedaan hoor, die punten van gisteren.quote:voor WithMe en sbientje, omdat ik hen voor users die zo hoog staan te nietszeggend vindt.
leuk idee. als je hety op woensdag had voorgesteld had ik er wel even tijd in willen steken. Maar nu ? pfffffffff. geen tijd.... hoewel het me wel leuk lijkt om te zien jahquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de stats wat betreft: wie heeft allemaal + en - aan wie gegeven. Zo zie je wie het veiligste en wie het meest risicovolle spel speelt: iemand die zijn plussen spreidt en minnen concentreert speelt op redelijk safe, maar maakt wel een paar hardnekkige vijanden, terwijl het omgekeerde een erg risicovolle tactiek is, maar ook voordelen kan hebben omdat je niemand echt hard aanpakt.
BVO, heb je toevallig alles in excel?![]()
![]()
Ja nog bedankt daarvoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, die punten van gisteren..
BVO, hup jijquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
posts bedoel ik![]()
maar wie t wil moet t vooral gaan doen
Ik ga het nog wel doen denk ik. Als ik mij echt ontzettend verveel op het werk ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leuk idee. als je hety op woensdag had voorgesteld had ik er wel even tijd in willen steken. Maar nu ? pfffffffff. geen tijd.... hoewel het me wel leuk lijkt om te zien jah![]()
wij hebben geen internet op me werk.... ik heb genoeg tijd somsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel doen denk ik. Als ik mij echt ontzettend verveel op het werk ofzo.
Ik ben heel efficiënt als ik het wil. Tja en dan houd je soms wat tijd overquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij hebben geen internet op me werk.... ik heb genoeg tijd soms![]()
Goh waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben heel efficiënt als ik het wil. Tja en dan houd je soms wat tijd over![]()
![]()
Heb net even m'n gegeven en ontvangen stemmen doorgenomen om te kijken wie er nog wat van me tegoed krijgt. Maakt het makkelijker om de plus- en minpunten weg te geven ZODAT IK ER NIET ZO LANG OVER DOE!!11!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de stats wat betreft: wie heeft allemaal + en - aan wie gegeven. Zo zie je wie het veiligste en wie het meest risicovolle spel speelt: iemand die zijn plussen spreidt en minnen concentreert speelt op redelijk safe, maar maakt wel een paar hardnekkige vijanden, terwijl het omgekeerde een erg risicovolle tactiek is, maar ook voordelen kan hebben omdat je niemand echt hard aanpakt.
![]()
2 keer, en ik jou 2 keer minpunten. Daar klopt dus iets niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
Ik heb jou al 2 of 3 keer pluspunten gegeven geloof ik!
Op mij neem ik aanquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Waarom zou je daar niet op kunnen danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon op FOK kan!op mijn werk!
[..]
Bij ons zijn heel veel sites geblokkeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet op kunnen dan. Waar internet is, is Fok
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |