Kerel, gemengde teamsquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef Asics het volgende:
KORFBAL.
Een beetje een bal door een mandje gooien terwijl er nooit iemand komt kijken![]()
Curling is de shit, nigga. Weet je wel hoe moeilijk het is om een steen over een stuk ijs te laten glijden?quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef furanku het volgende:
Inderdaad.. curling is best leuk om te kijken
Dude, heb je die vrouwen wel eens goed bekeken? Er is een reden voor dat ze op judo zijn gegaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Judo. Dat is z'on fucking homofiele sport he. Van die mannen die elkaar een beetje betasten en proberen uit te kleden. Bij vrouwen heb ik er niks op tegen maar bij mannen
Als je judo al erg vind, wat vind je dan wel niet van worstelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Judo. Dat is z'on fucking homofiele sport he. Van die mannen die elkaar een beetje betasten en proberen uit te kleden. Bij vrouwen heb ik er niks op tegen maar bij mannen
Judo roelt. Nee, dan gólf...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Voetbal wat een prachtige sport om samen met je maten en een biertje in de hand naar te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |