Klootzak / hoer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef mpdb het volgende:
wat zeg je of doe je als je je beste vriend/in betrapt terwijl hij of zij in het zwembad zit te plassen ?
zou kunnen maar dat staat er nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik dacht dat er stond: wat als je je beste vriend in vriendin betrapt
Dan geldt het eerste antwoord ook wel denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik dacht dat er stond: wat als je je beste vriend in vriendin betrapt
"doe je dat thuis ook?"quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef mpdb het volgende:
wat zeg je of doe je als je je beste vriend/in betrapt terwijl hij of zij in het zwembad zit te plassen ?
Zittend pissen? Da's voor mietjes. Echte mannen pissen staand in het zwembad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef mpdb het volgende:
Dan open ik een topic in Klaagbank.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef mpdb het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zittend pissen? Da's voor mietjes. Echte mannen pissen staand in het zwembad.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef Magistic het volgende:
Ik zou in z'n muil schijten en ondertussen klaarkomen terwijl ik zijn moeders naam roep.
Tja, jij vroeg er naar.
Openbaar zwembad gaat net zo lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat jij geen zwembad bij het huis hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |