Had ik al in de 2e latijn moeten hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik raad het je af gezien persoonlijke ervaringen![]()
We zijn met onze projectgroep eindelijk begonnen om onze achterstand in te halenquote:
wat is met mij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
ow Hallo_Mensen ?
batman Is de stoerdere.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
robin is geiler..in de film van vanavond dan eh
[..]
Waar gaat het project over dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We zijn met onze projectgroep eindelijk begonnen om onze achterstand in te halenNa 4 weken nutteloze demotiverende opdrachten te hebben gedaan werd dat wel eens een keer tijd
Van de 12 personen die dit jaar in mijn groep zaten zijn er nog 3 overElke keer vielen er weer mensen weg en dan ga je flink achter lopen
![]()
Vandaag begonnen met een groot project wat over 2 weken af moet zijn![]()
Mekka is daarheen slimpiequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
As! heldquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vervolg op: [Link vorige topique]
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Have Fun!
Hier kun je de OP vinden.
je kunt alleen niks anders doen dan de hele tijd F5'enquote:
batman is oudquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
batman Is de stoerdere.
En h_m is mijn sidekick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |