Ik heb de goede, want Word documenten doen het gewoon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
Verkeerde driver idd
Maar dan moet je in DIG zijn
Dus ik moet de PDF opslaan en dan openen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef mistermaniac het volgende:
Heb het wel vaker gezien, dat komt meestal doordat je een PDF'je vanuit een brouwser opent
Mijn canon had de neiging om gewoon door te gaan, printer heb ik beneden staan..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
HP printers slaan zo nu en dan altijd op hol. Zulke problemen als de TS had ik niet, wel had ik dat de printer 'gulzig werd' (op meerdere A4tjes tegelijk ging printen red.).
Of hij pakt de blaadjes verkeerd waardoor alles scheef geprint staatquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
HP printers slaan zo nu en dan altijd op hol. Zulke problemen als de TS had ik niet, wel had ik dat de printer 'gulzig werd' (op meerdere A4tjes tegelijk ging printen red.).
Volgens mij heb ik de PCL6, maar wat is dan het verschil?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk of je niet heel toevallig PCL6 drivers gebruikt, die zijn kutPak liever PCL5e, die is heersch
Maar dat is nou juist de grap, dat is om al die sukkels te laten schrikken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:00 schreef thedude0 het volgende:
printers zijn de meest spastische apparaten die ik ooit gezien heb. ik heb nog geen een printer gehad die geen vreemde dingen deed zoals scheef printen, 5 a4'tjes tegelijk gebruiken en weet ik veel wat
dat merk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:03 schreef Vipers het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist de grap, dat is om al die sukkels te laten schrikken.
Je moet gewoon de juiste drivers installeren heb je nergens last van![]()
dat gaat over het algemeen wel beter met printen ja...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dus ik moet de PDF opslaan en dan openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |