cacaodoppn'? , moakn ze doar ook zukkeloa mit den? en woar ken ik dai kriegn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef Krizzle19 het volgende:
Dat klinkt aal nait te best jung. Kist der beter eem wat van dei cacaodopp'n heen waarp'm. Dan komm dei sprutters ook nait al te rap weerom. Hest ook last van mieghommels den?
as je niks te zegn hebt zeg dan niks waistnait?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef thedude0 het volgende:
asfadfasdf
En da kuj zulks best un polle heineken gebroeken want das ja net sloatwoater en dan kuj een best'n grolsch mooi d'r bie op zoepen. Ma aj dur dan heineken overhenmiegt kuj better gewoan sloatwoater broeken want daj heb englijk zelm effect as da smerig'n bier oet westen. Ie kunt der tuulk ooit ait een betken machtig stark gof over hen miegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, ik zalt moar mit bier probeern, skeet wa te helpn
huifst hier nait te kom'm ja. man, moak die nait zo drok!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg, stel josti's met een spraakgebrek, kan dit in het vervolg beperkt blijven tot het plaatselijke buurthuis? Alvast bedankt.
WAT SIST NOU TE SOEZN DEN? MOK DIE EEM IN DE BEK SPE'Nquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef diertjuh het volgende:
slotje ofzo?
1) ik ben geen jongenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
WAT SIST NOU TE SOEZN DEN? MOK DIE EEM IN DE BEK SPE'N
OF WILST EIN DAIPE IN DE BEK EM
IK AAG DIE DER ZEU AINE VEUR MEINJUUNG![]()
as't wies bist met tuunier'n dan ken't wel de moeite weerd weez'nquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik "versta" het ook wel, maar of het de moeite waard is
Zeur toch nait zo wicht, tgoait toch over mien toentje...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
1) ik ben geen jongen
2) dit topic is gewoon bagger en gaat ook nergens over
mos't nait zo dom kwak'n!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
1) ik ben geen jongen
hoage geev'm!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef Kaneelstok het volgende:
Diertjuh het mien topic verneukt
Nee ik snap het niet. Ik ben toch dom hoe kan ik dat begrijpen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
mos't nait zo dom kwak'n!
hehehe, snapst um? kwak'n, heur ploatje....hehehe....
![]()
Nee heb ik niet. Jullie zijn toch dezelfde die steeds offtopic gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef Kaneelstok het volgende:
Diertjuh het mien topic verneukt
evil bitch from hell!
ut het nog noeit zo donker westquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef RealZeus het volgende:
Verkapt"Kijk-mij-stoer-zijn-want-ik-ken-een-numer-van-Ede-Staal"topic.
En ook al is Grolsch erg lekker,als je toch zonodig de Groninger uit wil hangen neem dan Hooghoudt.Uut Grunn'n.
ja dat is leuk voor je.. heb ik niks aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
Zeur toch nait zo wicht, tgoait toch over mien toentje...
Mijn god zeg, ben jij irl ook zon zeurdoosquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet. Ik ben toch dom hoe kan ik dat begrijpen.
Jeetje, kan het niet gewoon opslot dit topic ofzo?
ja..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
Mijn god zeg, ben jij irl ook zon zeurdoos![]()
blijkbaar vind je dit toch wel een tof topic stiekum, anders zou je het niet zoveel aandacht gevenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
of wil je mij gewoon ff zieken![]()
Dan maak je hier het twente topic van..Maar dan is de kans op een ban iets groter...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Frutsel het volgende:
een slotloos topic! geweldig!
zou twente ook moeten hebben
goed, maar wat zijn sprutters dan? Dat snap ik dan even niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef Kaneelstok het volgende:
nou, weer ontopic dan
tging over sprutters op de sloa
en as je et nait boeit, kest net zogoud oprotn
rupsenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goed, maar wat zijn sprutters dan? Dat snap ik dan even niet..
vanwaar dit nsb-gedrag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan maak je hier het twente topic van..Maar dan is de kans op een ban iets groter...
mok eine veur twente denquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Frutsel het volgende:
een slotloos topic! geweldig!
zou twente ook moeten hebben
hes't ook 'n toentje den?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nsb-gedrag?![]()
Maar ik zou ontopic blijven en anders moest ik oprotten.
zurg den dast eine kriegst, ein mooi toentje ist mooiste watter isquote:
ja en ook zeker last krijgen van die rupsen? Nee dankje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
zurg den dast eine kriegst, ein mooi toentje ist mooiste watter is
en dan hest op dien oaldag ook nog wat te doun ja
wie bin der net juust uut komn met zien aln dat cacao boon'n en bier der teegn helpnquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja en ook zeker last krijgen van die rupsen? Nee dankje.
oh nou oke. Dan kan het topic dicht want je hebt al een oplossingquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
wie bin der net juust uut komn met zien aln dat cacao boon'n en bier der teegn helpn
luuster den ook wicht![]()
hoezo wil je zo graag een slotje op mijn topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh nou oke. Dan kan het topic dicht want je hebt al een oplossing.
Maar dan nog wil ik er geen.
Sprutters binn'n spreeuwen. Rupsen binn'n rups'nquote:
Lot heur toch jong, waik kind. Ze kin mie der ain zoeg'n.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
hoezo wil je zo graag een slotje op mijn topic
ie moet niet so nuiln, godvredommequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
1) ik ben geen jongen
da wait ik toch ook wel jong, kiek den noar dat lache bekkiequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Sprutters binn'n spreeuwen. Rupsen binn'n rups'nOf Roep'm in t Twents
Sommigen proat'n Twents...de maisten Grunnegers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef erikkll het volgende:
gutik waan me in eanske
tenminste, twents is dit toch?
ik ben achterhoeker en snap 't allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Sommigen proat'n Twents...de maisten Grunnegers.
Juh, t liekt ook allemoal op mekoar. Grunnegers, Drents, en Twents. Alleenig de uutsproak en de wieze van schriev'm is bie elk n aine aans.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik ben achterhoeker en snap 't allemaal
Nee,doar hest geliek in.Het Grunnegs proat'n goat mie ook beter af den het schriev'n.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ut het nog noeit zo donker west![]()
mien moetje is d'r nogal wies met, het 'n stuk of wat ploat'n....
(valt niet mee, Gronings schrijven)
Proat'n gait inderdoad beter as schriev'm.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,doar hest geliek in.Het Grunnegs proat'n goat mie ook beter af den het schriev'n.
Ook leuk:De Bende van Baflo Bill/Voorheen De Bende
"Oranje boven,oranje boven,leve Beatrix.Oranje boven,oranje boven,want bov'n Grun'n goat niks."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |