buiten wat alcoholische versnaperingen op z'n tijd doe ik niet aan 'genotsmiddelen'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:51 schreef DeeCruise het volgende:
Jawel, leuk verhaal om te lezen...Maar was je onder invloed van (insert genotsmiddel here) toen je dit schreef?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Boomlaars het volgende:
Het was dinsdagmiddag, dus er liepen talloze uitkeringstrekkers, junkies, blowende VMBO'ers, dropouts en noem naar op.
Omdat ik normaal gesproken al een ontzettende hekel heb aan drukke winkelstraten, kun je je nu wel bedenken hoe graag ik al deze kanslozen met een enkele kogel uit hun lijden wilde verlossen.
Gelukkig voor deze mensen (en jammer voor mijn id) laat mijn moraal dit echter niet toe.
juist. Bakaraquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef Nawien het volgende:
Baraka![]()
Das een Mortal Kombat Figuur met messen ipv handen![]()
[afbeelding]
Jij bedoeld "bakara", das een kaaskop![]()
Ja, behalve Kernvragen. Maar die heb ik ook niet gemaakt omdat ik die week al 3 tentamens had.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef Camplo het volgende:
Alles gehaald Boomlaars?
Baraka = genoeg. In het arabisch danquote:
Ik heb kernvragen ook gehaald met een 5.8 zie ik net.. ik had dat boek niet eens open gehad en was binnen 30 min de zaal uit.. verwachtte een 2 ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ja, behalve Kernvragen. Maar die heb ik ook niet gemaakt omdat ik die week al 3 tentamens had.
Heb in blok 1-2 27 van de 33 studiepunten gehaald.
en jij?
Tijd voor een klaagtopic over het lage niveau van je studie.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:29 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ik heb kernvragen ook gehaald met een 5.8 zie ik net.. ik had dat boek niet eens open gehad en was binnen 30 min de zaal uit.. verwachtte een 2 ofzo
Dan eerder een over het lage niveau van mijn medestudentenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef Quarks het volgende:
[..]
Tijd voor een klaagtopic over het lage niveau van je studie.
4 maanden later ook gewoon hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef m_aik_el het volgende:
deze is gewoon egt te vet:P
ik vind 'I SEE YOU IN THE CANDYSHOP, SO YOU CAN LICK MY LOLLYPOP' inderdaad een hele sterke tekstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:53 schreef Boomlaars het volgende:
en nu heeft 50 ook nog eens de prijs gewonnen voor beste tekstschrijver
Royalties bitte!
is het niet ' I'll take you to the candyshop, i'll let you lick the lollypop '?quote:Op zondag 28 mei 2006 05:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik vind 'I SEE YOU IN THE CANDYSHOP, SO YOU CAN LICK MY LOLLYPOP' inderdaad een hele sterke tekst
Ja. Helaas weet ik datquote:Op zondag 28 mei 2006 09:08 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
is het niet ' I'll take you to the candyshop, i'll let you lick the lollypop '?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit verhaal heb ik al eens voorbij zien komen.
Toen gebruikte je ook die G-Unit schoenen.
Volgens mij waren de andere plaatjes ook hetzelfde.
huilie!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |