duh, een TT met de OP associeren is niet jouw sterkste kant he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Nicje het volgende:
Misschien handig als je de afkorting NMLK voor leken even uitlegt
Eh Nieuwe Mensen Leren Kennen misschien?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Nicje het volgende:
zie ttquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Nicje het volgende:
staat in de TTquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Nicje het volgende:
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Nicje het volgende:
NIEUWE MENSEN LEREN KENNENquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:48 schreef Nicje het volgende:
Nietecht hequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
duh, een TT met de OP associeren is niet jouw sterkste kant he?
duh, je kan dáár dus lid van worden flappiequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:01 schreef MouseOver het volgende:
Klinkt een beetje eng. Waarom zo geforceerd, wordt gewoon ergens lid van ofzo.
Goed plan. Dan heb je gelijk een gespreksonderwerp.. "vind jij het nu ook altijd zo lastig nieuwe mensen te leren kennen?"quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:04 schreef Herald het volgende:
[..]
duh, je kan dáár dus lid van worden flappie![]()
duh, het is juist de bedoeling dat je daar lid van word als je geen moeite hebt om nieuwe mensen te leren kennen flappiequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Goed plan. Dan heb je gelijk een gespreksonderwerp.. "vind jij het nu ook altijd zo lastig nieuwe mensen te leren kennen?"
Mensen op datingsites zijn ook nooit "op zoek"quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
duh, het is juist de bedoeling dat je daar lid van word als je geen moeite hebt om nieuwe mensen te leren kennen flappie(dat staat zelfs op de betreffende website
)
Ik deel je mening:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef Oosthoek het volgende:
Ik denk dat ik me daar niet op mn gemak ga voelen. Ik haak af.
Yay... eindelijk een on topic reactiequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef Asics het volgende:
ik ben er, relatief gezien dan, vrij recentelijk lid van geworden. Uit noodzaak eigenlijk.
Meneer is mod en gaat meteen stoer tegen me doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
Jett ontopic en normaal of niet komen.
Dank u![]()
wow, it's amazing! Hij wordt lid van die club en meteen wil jij hem leren kennen, het werkt echt dus!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef dyna18 het volgende:
Yay... eindelijk een on topic reactie![]()
zit je nu op MSN?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Herald het volgende:
[..]
wow, it's amazing! Hij wordt lid van die club en meteen wil jij hem leren kennen, het werkt echt dus!
Mischien moet ik ook maar lid worden!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Herald het volgende:
[..]
wow, it's amazing! Hij wordt lid van die club en meteen wil jij hem leren kennen, het werkt echt dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |