In Klundert, of van je deurmatquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar op te halen?
Weet je wat ik me dan afvraag? Waarom zou ik in hemelsnaam mn pc op de tv willen aansluitenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef Spiller het volgende:
Altijd handig om te bewaren toch? Kun je je computer of playstation op je tv mee aansluiten...
Ik mail je terug!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef 2x4 het volgende:
Ik wil hem graag hebben! Heb je even gemaild
Om gedownloade films te kijken ? Of spellen op je tv te spelen? enz.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik me dan afvraag? Waarom zou ik in hemelsnaam mn pc op de tv willen aansluiten
[..]
Ik mail je terug!
Ik download geen films (want ik zou niet eens weten hoe het moest) en voor de spelletjes hebben we een compleet ingerichte console-hoekquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:46 schreef Markster het volgende:
Om gedownloade films te kijken ? Of spellen op je tv te spelen? enz.
Ik denk wel dat ik dat kan ja, maar hij is al vergeven aan 2x4.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:46 schreef MisterICE het volgende:
Kan je hem ook opsturen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |