Had de link ook net weer opgezocht, topprogrammaquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Bhai het volgende:
Dit downloaden kan misschien helpen: http://ccollomb.free.fr/unlocker/
Dat wou ik daarnet ook uitproberen, maar mijn computer vond het een beter idee om dan maar meteen spontaan te rebooten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Slappy het volgende:
Zoek op Google naar Unlocker, download het en installeer het. Daarna rechtermuisknop op het icoontje en dan -> Unlock.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wou ik daarnet ook uitproberen, maar mijn computer vond het een beter idee om dan maar meteen spontaan te rebooten.![]()
Maar hij was denk ik helemaal het spoor kwijt kom ik nu achter, want ik kreeg eerst met het uitpakken van een rar CRC-errors en na reboot deed ie het wel. Dat was dus de druppel ofzoquote:
nee dat lukte niet...lees topicquote:Op zondag 12 februari 2006 19:55 schreef DionysuZ het volgende:
je kunt ook gewoon even explorer afsluiten, het bestand verwijderen in een command prompt en dan explorer weer opstarten.
vet coolquote:Op zondag 12 februari 2006 19:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je had ook gewoon even de FAQ kunnen lezen, Ik wil een film verwijderen, maar Windows wil niet!
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nee dat lukte niet...lees topic
okquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef DionysuZ het volgende:
[..]sorry ik dacht dat ik de topic goed had gelezen, maar schijnbaar een paar posts over het hoofd gezien
oke, ik heb t nu...alleen...tis geen bestand, maar een map die ik niet kan verwijderenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:29 schreef chibibo het volgende:
Met de gratis tool Process Explorer kun je precies welke bestanden in gebruik zijn, en door welk proces ze worden gebruikt. Met de optie 'Find handle' kun je gericht naar bijv. het bestand zoeken dat niet verwijderd kan worden.
Je hebt ook altijd wat met dat deleten van je...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
oke, ik heb t nu...alleen...tis geen bestand, maar een map die ik niet kan verwijderen
ongelooflijk hequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wat met dat deleten van je...
Volgens mij kun je met 'Find handle' ook directories vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oke, ik heb t nu...alleen...tis geen bestand, maar een map die ik niet kan verwijderen
ik heb geen IE7 betaquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:35 schreef wimmel_1 het volgende:
Die map komt van de Beta van IE7. Als je die verwijderd dan is je map ook weer weg.
Waarom installeren mensen Beta's als ze niet weten waarom het beta's zijn ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |