Nah, ik probeerde je te helpen. Mochten mensen zich afvragen of ze meerdere PC's bedraad op dat ding konden aansluiten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Mr.Noodle, was dit een antwoord op een niet-gestelde vraag? Of mis ik ergens iets?
Prima, je weet iig de consequenties...quote:Deze heeft trouwens één gat voor bedrade aansluiting. En ik hoef hem zelf niet te houden. De provider zeurt inderdaad (ze helpen je niet als je een losse modem en een losse router hebt), maar ik heb ze dan ook niet nodig
Het antwoord op de nog niet gestelde vraag dus. Thnxquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, ik probeerde je te helpen. Mochten mensen zich afvragen of ze meerdere PC's bedraad op dat ding konden aansluiten.
Ik vind het een goede tip en heb proefondervindelijk ondervonden (jawel) dat het nog waar is ook. En in geval van nood hebben we nog iets achter de hand.quote:Prima, je weet iig de consequenties...
Maar goed, ieder z'n ding...
Mail me maar even, dan stuur ik 'm maandag naar je op!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:46 schreef Mark_Boelen het volgende:
15 euro geboden
Ik verblijf in Klundert NB. Nikky heb ik nog nooit gezien, en het ligt op niet in de planning dat dat binnenkort wél gaat gebeurenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
Welke plaats verblijft je in nederland?
En\of zie jij nikky (admin fok) binnenkort nog?
Op z'n vroegst 21 juliquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:45 schreef Mark_Boelen het volgende:
oke en je komt ook niet de aankomende tijd in het noorden? (Groningen Roden omgeving)
De modem/router is voor een ADSL aansluiting via ISDN. Of je dat nou via Tele2, KPN, Speedlinq, Versatel, XS4ALL, Wanadoo, etc. hebt, maakt helemaal niks uit.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hij is geschikt voor isdn he?
Ik heb adsl via tele 2, dat is ok geen probleem ofwel?
Ik heb ook ISDN en bel ook op een deel van de nummers via Tele2; nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Euh der is geen haast, waar kom je dan in het noorden?
Hij is geschikt voor isdn he?
Ik heb adsl via tele 2, dat is ok geen probleem ofwel?
Ik had een analoge en een ISDNquote:Op zondag 9 juli 2006 21:06 schreef SuperBosch het volgende:
Heb ik die niet gekocht?
Of heb je daar gewoon een stapeltje van thuis liggen?
sure doquote:Op zondag 9 juli 2006 21:22 schreef Mark_Boelen het volgende:
heb je msn ElisaB?
En dat is helemaal wederzijdsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
Bedankt voor de goede afhandeling ElisaB
Het ging op een heerlijke relaxe en eigen manier
Cker een Bumoza om vaker zaken mee te doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |