jawel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef Meneer_Storm het volgende:
en ze zijn ook niet meer bruikbaar
Sterker nog:quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Roeji het volgende:
met komende kerst kun je ze gewoon weer gebruiken, of die dingen nu van afgelopen jaar zijn of van 5 jaar terug. Zolang de waarde maar klopt wat je erop plakt.
Dat gaat tegenwoordig niet meer, of je moet er een fosforlaagje in aanbrengen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Sterker nog:
een vriend van mij heeft vroeger met zijn broer zelf postzegels ontworpen en heen en weer gstuurd voor de sport. Ze zorgden voor de juiste waarde, maakten de meest exotische ontwerpen ("Dag van het paard" oid), knipten een mooi kartelrandje en het spul kwam gestempeld aan.
Ik ga iets frankeren wat eigenlijk niet gefrankeerd hoeft te worden, maar uit principe doe ik het toch (en dan met kerstzegelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
waarom zou je kerstzegels willen ipv gewone? :-
Haha, hoe meer antwoorden hoe meer vragen ik in mijn hoofd krijgquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik ga iets frankeren wat eigenlijk niet gefrankeerd hoeft te worden, maar uit principe doe ik het toch (en dan met kerstzegels![]()
![]()
Laten we het houden op een flauwe studentengrapquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Haha, hoe meer antwoorden hoe meer vragen ik in mijn hoofd krijg![]()
Welk principe?Ben jij postbode ofzo of vind je dat de aandelen TPG post omhoog moeten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Laten we het houden op een flauwe studentengrap![]()
Als dat moet, dan moet het, of niet![]()
Dâ bunt moi òh nie dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |