Ja , ik meen het Gerard is een held, wij moeten onze topsporters respecteren, en niet onder de grond willen stoppen is zo makelijk. je mag het wel kritisch bekijken maar respect.quote:
Expres?quote:
1:14 op de 1000.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef snellejelle het volgende:
wat waren eigenlijk de kwalificatie-eisen voor dit WK? onder de 1:30:00 op de duizend en onder de 45:00 op de 500
Azijnpisserquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij kan knap er net naastzitten, het is vaak genoeg bewezen dat het een kwaliteit van hem is, daar heb je gelijk in.
Het is wel duidelijk waar je met je gedachten zat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Remzz het volgende:
De vorige keer schreef ik het ook verkeerd maar nu was ik er va overtuigt dat het goed was
Tis sterker dan jezelfquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
De vorige keer schreef ik het ook verkeerd maar nu was ik er va overtuigt dat het goed was
zeker herkenbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel van :
'Laat die spelen nou eens beginnen het begint nu echt te kriebelen.'
Herkenbaar ?
Absoluutquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel van :
'Laat die spelen nou eens beginnen het begint nu echt te kriebelen.'
Herkenbaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |