Moeten ze wel hetzelfde wegen.............quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je nooit geleerd bij natuurkunde: een baksteen valt even snel als een veertje
Ey matti.. jij heb straks dankzij je Maroc Stilo toch ook Discovery mannnquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
die discovery wijsheid ook hier
............
je
ik ben jaloers ja
Jij en je stink mailboxen ook altijdquote:
Jij hebt straks 300 zenders jij turkquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
die discovery wijsheid ook hier
............
ik ben jaloers ja
Ik wilde een matige grap maken hierop ... maar dat sloeg nergens op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij en je stink mailboxen ook altijd
Nee,... maar pesten is wel leuk.... ach ze weet wie het zegt... kan altijd wel genieten van haar posts....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die pretender opmerking refereerde naar een oude Gijs-grap QueenR. Ik bedoelde er verder niks mee.![]()
Jawellll je was gewoon met opzet hatelijk jegens haar persoonlijkheid..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die pretender opmerking refereerde naar een oude Gijs-grap QueenR. Ik bedoelde er verder niks mee.![]()
Je kan toch niet naar alle 300 tegelijk kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij hebt straks 300 zenders jij turk
aaaiiiggghhhhhtttt deze jongen kan haast niet wachten om voor de fattu lekker te chillen voor dicoveryquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey matti.. jij heb straks dankzij je Maroc Stilo toch ook Discovery mannn
Je weet toch.
lol, beide doen 110 km per uur dus ik zal niet moeilijk doen alleen derde plek hmm alleen als de 2e volgens jou de Makaira indica isquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook... de Sailfish is de snelste lees ik net..... De Marlin wel een goede derde plek !
Je zegt net op MSN nog iets anders... Vind ik niet fair van je, die oneerlijkheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
dan lees ik ze niet eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... maar pesten is wel leuk.... ach ze weet wie het zegt... kan altijd wel genieten van haar posts....
Als ze maar niet te lang zijn
Stoken +9quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zegt net op MSN nog iets anders... Vind ik niet fair van je, die oneerlijkheid.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zegt net op MSN nog iets anders... Vind ik niet fair van je, die oneerlijkheid.
die vergelijking gaat niet helemaal opquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeten ze wel hetzelfde wegen.............hence,.... gaat niet echt op met Noot en Sjo vind je niet?
HOU JE NOU OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol, beide doen 110 km per uur dus ik zal niet moeilijk doen alleen derde plek hmm alleen als de 2e volgens jou de Makaira indica is
Ah met Discovery ga je een hoop fattu meemaken ook!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaiiiggghhhhhtttt deze jongen kan haast niet wachten om voor de fattu lekker te chillen voor dicovery
Volgens Guinnes is het de Sailfish DAMMMIIITquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol, beide doen 110 km per uur dus ik zal niet moeilijk doen alleen derde plek hmm alleen als de 2e volgens jou de Makaira indica is
niemand van julliequote:
Matige grappenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wilde een matige grap maken hierop ... maar dat sloeg nergens op.
Je hebt geluk.
Luister eens stink student.... als Noot en ik uit het vliegtuig springen nadat we jou al geworpen hebben wordt Noot 1e met een krater van 5 bij 5, ik 2e en jij een verre 3e !quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
die vergelijking gaat niet helemaal op
maar het principe is juist dat de baksteen zwaarder is, maar wel even snel valt als een veertje (Zonder luchtweerstand)
All I want for christmas is YOUquote:
zijn alle drie familie van elkaar, net alsof je kijkt welk rasmens het snelst is, en je dan uitkomt in een top drie van Ethiopiers, Kenianen en Gambianen.... allemaal zwartquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens Guinnes is het de Sailfish DAMMMIIIT![]()
En is de Makaira ook geen Marlin??
Hij kan snel zappen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je kan toch niet naar alle 300 tegelijk kijken
Nog discrimineren ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
zijn alle drie familie van elkaar, net alsof je kijkt welk rasmens het snelst is, en je dan uitkomt in een top drie van Ethiopiers, Kenianen en Gambianen.... allemaal zwart
Ohhhh dus je heb dat daadwerkelijk gelezen???quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
oi
Op die page post van vanmorgen na dan..
The Sjo must go onquote:
Jij hebt geen luchtweerstand ei, je bent als een speer en dus win je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Luister eens stink student.... als Noot en ik uit het vliegtuig springen nadat we jou al geworpen hebben wordt Noot 1e met een krater van 5 bij 5, ik 2e en jij een verre 3e !
kweenie hoe goed ze zwemmen, maar ze willen die cheetah er wel graag uit proberen te lopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog discrimineren ook!! Zijn negers nu ineens trage vissen !!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog discrimineren ook!! Zijn negers nu ineens trage vissen !!
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt geen luchtweerstand ei, je bent als een speer en dus win je.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Luister eens stink student.... als Noot en ik uit het vliegtuig springen nadat we jou al geworpen hebben wordt Noot 1e met een krater van 5 bij 5, ik 2e en jij een verre 3e !
open boek....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Chocobo het volgende:
Paar keer goed geproest zeg.....![]()
![]()
Maar voornamelijk over mijn eigen grappen
quote:
quote:ik 2e
Jij maar mijn grap is omgedraaid !quote:
nee die is netjes opgemaaktquote:
PROESTquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef QueenR het volgende:
dus de volgende testen zijn Noot en Cho tegelijk uit een vliegtuig mikken, en Brown laten zwemmen met marlijnen?
Weet ik,... zelf gedaan vanmorgen !quote:
Er zou eigenlijk een zender moeten zijn die continu langs alle zenders voor je zapt zodat je het niet zelf meer hoeft te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Quinny het volgende:
Je kan toch niet naar alle 300 tegelijk kijken
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef QueenR het volgende:
dus de volgende testen zijn Noot en Cho tegelijk uit een vliegtuig mikken, en Brown laten zwemmen met marlijnen?
Een fabel uit india voor kinderen vanaf 8 jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROEST
Ik ga je mijn persoonlijke gids noemen...
Vertel me eens.... zijn Olifanten echt bang voor muizen?
en ik heb je nog zo gezegd dat het eerst een kwartier moet luchten!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet ik,... zelf gedaan vanmorgen !![]()
Vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
en ik heb je nog zo gezegd dat het eerst een kwartier moet luchten!!!!![]()
zolang je maar onthoudt je mond dicht te houden anders krijg je het titanic effectquote:
Testosteron gooierquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal je eens een Tiggy geven, klein duimpje.
zolang het maar de laatste keer was!quote:
kijk.... DAT wist ik nu ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:41 schreef Chocobo het volgende:
Nooit geweten waar die nu echt lag......
[afbeelding]
had ik je dat vanacht ook al verteld dan?quote:
Zoveeelquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
had ik je dat vanacht ook al verteld dan?![]()
Dus vanavond kan je kijken?quote:
En hoeveel kost het je om discovery te kunnen kijken?quote:
Heeft hij even pech dat het vanavond alleen maar over de biografie van nijntje gaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dus vanavond kan je kijken?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whalaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
[afbeelding]
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
neh... moet nog boren enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dus vanavond kan je kijken?
WHOEHAHAHHAHAHAHAAquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
t/m april nog niksquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
En hoeveel kost het je om discovery te kunnen kijken?
Beter zeker je jezelf aan de oven ofzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh... moet nog boren enzo![]()
4 hoog
![]()
![]()
Oh kijk, das leuk kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t/m april nog niks![]()
daarna 7 euro p/mnd
Alle gratis maanden maar 1 uitzending... en die gaat over de geschiedenis van nijntjequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft hij even pech dat het vanavond alleen maar over de biografie van nijntje gaat![]()
american chopper is afgelopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Alle gratis maanden maar 1 uitzending... en die gaat over de geschiedenis van nijntje
*duimt*
OooooKquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe laat ben thuis schat? Gaan we met zijn alle boodschappen doen oke? okeeee!
Als hij het monteren van de schotel overleefd wel ja...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Beter zeker je jezelf aan de oven ofzo...![]()
Gijs.. hij moet die schotel ... op de buitenmuur inboren... maar dat is 4 hoogquote:
Quin... Cho is vanavond om 22.00 uur pas thuis... hij gaat lopenquote:
Staken de treinen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Quin... Cho is vanavond om 22.00 uur pas thuis... hij gaat lopen
Ja... die zin van hem begreep ik ook wel Gijsquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs.. hij moet die schotel ... op de buitenmuur inboren... maar dat is 4 hoog
ach.... vergeleken met het abseilen is dit een eitjequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs.. hij moet die schotel ... op de buitenmuur inboren... maar dat is 4 hoog
whjahahahahahahaquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat zeg je nou.. hij moet de oven aansteken ofzo?
Hahahaha... ja dat is waar...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach.... vergeleken met het abseilen is dit een eitje
Lulquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... die zin van hem begreep ik ook wel Gijs
De Hayabusha om precies te zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
lieve scheet, dan moet je toch echt beter opletten. Want dat is ie niet. De Blauwe Marlijn is het snelst (en de valk snelste dier ter wereld)
@ Noot, heb Kunstacademie gedaan, maar heb een fotografish geheugen wat me zelden in de steek laat dus pik hier en daar wat op.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De Hayabusha om precies te zijn
Die late quotes altijd van jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De Hayabusha om precies te zijn
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... die zin van hem begreep ik ook wel Gijs
troost je B, ik snap er ook geen drol van....quote:
Sportschotelquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Strolie75 het volgende:
Best een gezellige sportschotel waar ik zit...alleen word ik een beetje moe van die kleedkamer. Wat een blote pikken parade. Kunnen die mensen niet gewoon allemaal thuis douchen?
Nou ik kon het maar niet uitstaan.. zeker 10x de zin gelezen.. en toen had ik m...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
troost je B, ik snap er ook geen drol van....![]()
struik.... tegen de tijd dat jij replys post hebben wij ook de hele encyclopedie gelezen![]()
aahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik kon het maar niet uitstaan.. zeker 10x de zin gelezen.. en toen had ik m...
Hij bedoeld dat je je moet vast ketenen (ketenen) aan de oven als je het raam uit klimt
quote:
WHAHAHAHAHAHA,..... zo gelachen om deze post !!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Strolie75 het volgende:
Best een gezellige sportschotel waar ik zit...alleen word ik een beetje moe van die kleedkamer. Wat een blote pikken parade. Kunnen die mensen niet gewoon allemaal thuis douchen?
hij was echt leukquote:
ja maar nu mag er wel weer over iets anders gelult wordenquote:
Who caresquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja maar nu mag er wel weer over iets anders gelult worden
leeft die neger nog of is ie van het balkon gevallen?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien is hij door de politie van de gevel afgeschoten nadat de buren hadden gebeld over een inbreker.
eigenlijk niemand, maar was ff topicchangequote:
Ohja daar had Quinny het al over.... maar ik heb geen scan materiaal,... mag ik er 1 sturen naar je. Mail me je adres even..... pascal.achternaam@gmail.comquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
eigenlijk niemand, maar was ff topicchange![]()
ps mail me nou ff je geboortekaartje van jort pleaaaassse
van harry???quote:
Ik weet het, ga door!quote:
ik HAD het kunnen weten dat die opmerking zou komenquote:
Ook?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
troost je B, ik snap er ook geen drol van....![]()
struik.... tegen de tijd dat jij replys post hebben wij ook de hele encyclopedie gelezen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, Struik, als je dit leest (je zal zo wel hier komen posten). Die mailtjes met filmpjes erin. Die kijk ik niet. Hoef je ook niet te sturen. Net als andere 'grappige' mailtjes. Geen zin om ze te kijken.
ok zooooo'n hekel aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, je bent er alNou, gewoon geen spam mailtjes meer dus
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Krijg jij die van mij dan? nee?
mond dan
komt vast door de mist... hier in Delft ook max 100 meter zichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, zojuist op het nieuws...grote kettingbotsing in Assen.
Hier ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef kepler het volgende:
komt vast door de mist... hier in Delft ook max 100 meter zicht
troost je, dat kan ook gewoon gebeuren voor een tolhuisje in frankrijk. Onze auto is een keer spontaan in de fik gevlogen voor de tol... gelukkig merkten we het op tijd en konden we alles eruit halen. Maar je het pas later merken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier ook.Kettingbotsing is een van mijn grootste angsten. Collega van mijn vader is zo levend verbrand in zijn auto.
Tolpoortjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef kepler het volgende:
troost je, dat kan ook gewoon gebeuren voor een tolhuisje in frankrijk. Onze auto is een keer spontaan in de fik gevlogen voor de tol... gelukkig merkten we het op tijd en konden we alles eruit halen. Maar je het pas later merken...![]()
kutfransenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tolpoortjes.Ik ben ooit bijna getorpedeert door zo'n idiote fransoos die met volle snelheid kwam aangereden net toen ik achter een andere rij aansloot.
Ik kom net thuis door de polder.. soms zich van 25 meter of zelfs minderquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef kepler het volgende:
[..]
komt vast door de mist... hier in Delft ook max 100 meter zicht
Ik moet wel zeggen dat het van mezelf ook niet slim was om 5 rijen op te schuiven omdat dat tolpoortje sneller ging.quote:
Wat een lief poezebeestquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef QueenR het volgende:
ff nog wat Harry Spam, hij groeit zo ongelooflijk snel!:
[afbeelding]
En heb eergisteren bij de Boerenbond een Speelkaas gekocht... hij vindt hem helemaal het eindezo leuk om te zien:
[afbeelding]
hey leuk kan hierin liggen en erdoor naar buiten gluren
[afbeelding]
incl. dakraam
[afbeelding]
Ik Hou van mijn kaas![]()
quote:
ooeeeehquote:Op donderdag 19 januari 2006 06:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Laatste dag, morgen vrij genomen
Ik gun het hem ook niet.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 06:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Laatste dag, morgen vrij genomen
Verplichte ATV dag per maand.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Waar halen die mensen allemaal die vrije dagen vandaan dan![]()
Oude van dagen?
kon geen boor vinden gisterenquote:
Wil je dat nu echt? al die wouzen weer bij elkaar?quote:
ja das altijd het probleem. Bij mij is het ook altijd maar de vraag of ik kan. Maar lijkt me wel leuk!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
Mja lijkt me wel weer grappig.. ligt er ff aan of ik kan en hoe en wat.
film was ok, niet geweldig maar wel leuk als je van dat genre houdtquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
Hm, mooie doos!
Leuke film was het wel geloof ik.. weet het niet meer zo goed.
Ja, en als je ziet wat die specials allemaal inhouden.. 3 disc versie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
film was ok, niet geweldig maar wel leuk als je van dat genre houdtwel mooi gemaakt
Hellboy was wel ok hoor.. zitten erg coole scenes in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
Hm, mooie doos!
Leuke film was het wel geloof ik.. weet het niet meer zo goed.
ohquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hellboy was wel ok hoor.. zitten erg coole scenes in.
Maar net als QueenR zegt... geen topper.. maar cool!!
Moest lachen als Hellboy weer aan het zuchten was
Ik heb 42 dagen per jaar volgens mij COA; 17 ATD/ATC en 25 vrije dagenquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Waar halen die mensen allemaal die vrije dagen vandaan dan![]()
Oude van dagen?
Ja was wel spannend inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteren de Skeleton Key gezien..![]()
![]()
Echt een spannende film.. met echt CREEPY scenes
En Kate Hutson
A sociaal..quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb 42 dagen per jaar volgens mij COA; 17 ATD/ATC en 25 vrije dagen
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2006 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
A sociaal..
En dan nog de feestdagen niet meegerekend.
Lekker he ... die Kate Hutsonquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb 42 dagen per jaar volgens mij COA; 17 ATD/ATC en 25 vrije dagen
Paalbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker he ... die Kate Hutson![]()
ken ik niet....quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker he ... die Kate Hutson![]()
zijn er nog vacaturesquote:
Algemene bouw CAO dus je kunt je lol op. Werk zatquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ff serieus.. ZIJN er nog vacatures?
En als het vriest ook nog vrij zeker hequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Algemene bouw CAO dus je kunt je lol op. Werk zat
En als het regent halve dagenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En als het vriest ook nog vrij zeker he
Oh ja... die bedoel ik ook joh...quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ken ik niet....
Ik ken wel Kate Hudson
Ja allemaal werkvoorbereiders en tekenaars.. kwam nog een vacature tegen in Roosendaal inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Algemene bouw CAO dus je kunt je lol op. Werk zat
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die bedoel ik ook joh...
Dat had ik ook op die leeftijd, bult is nooit weggegaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Morgen liefjes
Daan heeft gisteren echt eng hard zijn hoofd gestoten......... zat praktisch een deuk in..... hij rende tegen een deurpost aan die arme pik.... zeldzaam hard horen huilen..... daarna een bult....... hele avond auw auw en wijzen naar zijn hoofdje......
Ik moest er wel even een traan om laten zeg......
Zijn bultje is gelukkig wel weg nu.... wonder dat zijn huid niet sprong man...... Hij heeft alleen nu wel een blauwe deurpost op zijn voorhoofd !quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik ook op die leeftijd, bult is nooit weggegaanWiskundeknobbel geworden.
Ventjequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn bultje is gelukkig wel weg nu.... wonder dat zijn huid niet sprong man...... Hij heeft alleen nu wel een blauwe deurpost op zijn voorhoofd !
Jaaaa dat is zeker waar hoor..... vreselijk geluid ook.... krijg het niet uit mijn hoofd....quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VentjeTis pijnlijk, maar ik ken serieus geen enkel kind dat niet een dergelijk iets heeft meegemaakt. Die wezens kunnen tegen een stootje hoor gek
Praat je deze keer ook met ons of hou je het weer bij brede Nexiums?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:05 schreef QueenR het volgende:
Wil je dat nu echt? al die wouzen weer bij elkaar?
meet..
Vrouwen kunnen dat soort shit... Gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaa dat is zeker waar hoor..... vreselijk geluid ook.... krijg het niet uit mijn hoofd....Quinny was gelukkig kalm en trooste Daan.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Praat je deze keer ook met ons of hou je het weer bij brede Nexiums?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Morgen liefjes
Daan heeft gisteren echt eng hard zijn hoofd gestoten......... zat praktisch een deuk in..... hij rende tegen een deurpost aan die arme pik.... zeldzaam hard horen huilen..... daarna een bult....... hele avond auw auw en wijzen naar zijn hoofdje......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig zijn kinderen net stuiterballen en kunnen ze echt extreem veel hebben. Sta je soms echt van te kijken
mijn vader heeft mn vroeger als baby een keertje laten vallen, zo bovenop een drempel met mn hoofdJe ziet er niks meer van
![]()
VErrrrrrschrikkelijk.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Morgen liefjes
Jawel, maar niemand durft het eigenlijk te zeggen Gijs... sorry.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig zijn kinderen net stuiterballen en kunnen ze echt extreem veel hebben. Sta je soms echt van te kijken
mijn vader heeft mn vroeger als baby een keertje laten vallen, zo bovenop een drempel met mn hoofdJe ziet er niks meer van
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, maar niemand durft het eigenlijk te zeggen Gijs... sorry.
$120.000 ... dat klonk dus wel duurquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Ok,... humor dan
Ratelband 'helemaal ziek' van crash
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, maar niemand durft het eigenlijk te zeggen Gijs... sorry.
Ja was echt heel erg Gijs..... had Daan nog nooit zo'n klap zien maken.... je kent het wel... zo'n krak die door merg en been gaat..... werd lijkbleek van de schrik. Pik bleef echt in de huil en kwam er even niet uit ken je dat... geen adem halen maar alleen maar in die huil vastzitten.... stilte enzo...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja was echt heel erg Gijs..... had Daan nog nooit zo'n klap zien maken.... je kent het wel... zo'n krak die door merg en been gaat..... werd lijkbleek van de schrik. Pik bleef echt in de huil en kwam er even niet uit ken je dat... geen adem halen maar alleen maar in die huil vastzitten.... stilte enzo...
Kan er wel om janken nog.... maar ja.... shit happens.... je let altijd zooo goed op en dan gebeurd het nog bij jezelf ook !!
Je kan er ook niets aan doen... Zoals je zelf al zegt, hoe goed je ook oplet, dit soort dingen gebeuren altijd. Ik zie Daan niet een tafelkleed omtrekken waar hete thee op staat. Dát is iets waar de ouders op moeten letten, tegen de deur aanlopen, vallen, schaafwonden, dat hoort erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja was echt heel erg Gijs..... had Daan nog nooit zo'n klap zien maken.... je kent het wel... zo'n krak die door merg en been gaat..... werd lijkbleek van de schrik. Pik bleef echt in de huil en kwam er even niet uit ken je dat... geen adem halen maar alleen maar in die huil vastzitten.... stilte enzo...
Kan er wel om janken nog.... maar ja.... shit happens.... je let altijd zooo goed op en dan gebeurd het nog bij jezelf ook !!
PROEST ! Een spekkiequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef kepler het volgende:
[..]klinkt heel erg
![]()
geef hem maar een spekkie van mij
Echt heel naar om te zien inderdaad.. gelukkig kunnen kinderen wat hebben, botten zijn flexibel. Maar verschrikkelijk om te zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
Ja.. ik stootte nog met kerst VOL met mn knie tegen de tafelpoot... deed zo'n zeer dat ik geen adem kreeg om auw te roepen
Dus dat hou je wel
ook grappig dat kinderen vaak pas gaan huilen zodra ze bloed zien. Dan vallen ze op straat en is er niks aan de hand. Maar dan zien ze dat ze ergens een schaafwond hebben met een klein beetje bloed. Gelijk keihard jankenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik moet het van Quinny vergeten........... hoe enger je kijkt hoe erger je kind denkt dat die er aan toe is. Quinny was gelukkig kalm dus ik kon even flippen in de keuken...... kon gewoon niet kalm blijven gisteren....
Maarja..... nog mensen iets leuks gedaan?
Maar zoals Kep al zei, dit hou je toch niet tegen en hoort gewoon bij opgroeien. Grote kans dat hij ooit nog eens wat breekt. Maar wat is het alternatief? Je kind continu beschermen en niet aan leuke maar potentieel gevaarlijke dingen blootstellen? Dat lijkt me ook geen leuke manier om op te groeien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Vallen en opstaan Gijs....
Heb jij even mazzel.... De meeste kinderen krijgen altijd koorts van die prikjes maar ze zijn sinds vorig jaar vernieuwd. Jort heeft er al een gehad en kreeg geen koortsquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn moet vandaag weer naar het confrontatieburo.. ben benieuwd hoe erg ze is gegroeid
En ze krijgt vandaag haar eerste injectie
Waarmee wordt ze geconfronteerd dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn moet vandaag weer naar het confrontatieburo.. ben benieuwd hoe erg ze is gegroeid
En ze krijgt vandaag haar eerste injectie
Nee precies.... Quinny en ik geven Daan ook alle vrijheid in het ravotten en ontdekken van de wereld.... maar een scherp oog heb ik altijd zeg maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kind continu beschermen en niet aan leuke maar potentieel gevaarlijke dingen blootstellen? Dat lijkt me ook geen leuke manier om op te groeien.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarmee wordt ze geconfronteerd dan?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bv met haar buikomvang van 55 cmquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga er niet naar toe hoor... maar Tam neemt een koud washandje mee, dat schijnt goed te helpen na de prik tegen de pijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond dat ook vreselijk om te zien..... prikje in dat kleine bolle beentje.... AUW waaarrroooommmm zie je hem denken
Valt eeeeerg mee wel hoor..... !quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga er niet naar toe hoor... maar Tam neemt een koud washandje mee, dat schijnt goed te helpen na de prik tegen de pijn.
Belangrijk gegeven voor vrouwenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bv met haar buikomvang van 55 cm
Ik zeg nog geen ja... ik wil eerst weten hoe het met de lag is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef Chocobo het volgende:Battlefield 2 ziet er cool uit.... hopelijk een game die meerdere Gijsjes gaan gamen
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef Chocobo het volgende:Battlefield 2 ziet er cool uit.... hopelijk een game die meerdere Gijsjes gaan gamen
quote:
Enige wat telt is toch het netto bedragquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Ga maar eens lunchen,... salarisstrook ook binnen... snap er allemaal geen reet van !!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Degene zonder 360 halen hem niet... je heeeheDat begrijp ik ook wel !
Daar moet je je ook niet op blind staren. Je moet nu van alles zelf betalen wat eerst van je brutoloon werd afgehouden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
Enige wat telt is toch het netto bedrag
ja maar ja, in je kont geneukt, word je toch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar moet je je ook niet op blind staren. Je moet nu van alles zelf betalen wat eerst van je brutoloon werd afgehouden.
Altijd...of het nu linksom of rechtsom is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
ja maar ja, in je kont geneukt, word je toch.
Gijs.. hoe kunnen botten schreeuwen van de pijn als ze geen stembanden hebben van hun eigen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd...of het nu linksom of rechtsom is.
Ja en die zou wat omhoog moeten gaan !quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enige wat telt is toch het netto bedrag
watte???quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. hoe kunnen botten schreeuwen van de pijn als ze geen stembanden hebben van hun eigen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. hoe kunnen botten schreeuwen van de pijn als ze geen stembanden hebben van hun eigen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, zelfs IK sta rood deze maandquote:
quote:
Is een quote uit Monkey Island. Ik vind hem grappig. Het geeft in elk geval mooi weer wat ik met een aantal managers hier zou willen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
Ok, dat moet je dan maar net ff weten..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is een quote uit Monkey Island. Ik vind hem grappig. Het geeft in elk geval mooi weer wat ik met een aantal managers hier zou willen doen.
Game-leekquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
Ok, dat moet je dan maar net ff weten..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sta trouwens ook een paar tientje rood. Voor het eerst in jaren.![]()
Ken ape eiland ook niet hoor.... Was meer een Larry fanquote:
Aangezien mijn vaste lasten x2 zijn zal dat bij mij voortaan ook het geval zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef Chocobo het volgende:Voor het eerst ook..... Ik kom elke maand NET rond !
Larry 1 was leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Ken ape eiland ook niet hoor.... Was meer een Larry fan![]()
Space Quest, Kings Questquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Larry 1 was leuk.Nog gespeeld met een woordenboek op schoot en rode oortjes.
![]()
Ging gisteren weer zwaar over de zeik. Kreeg een rekening binnnen van de electricien voor de badkamer; 435 euro materiaal en 135 euro manurenquote:
Voor jou is dat misschien niet bijzonder, maar wij zijn een andere kleur gewend.quote:
Geen prijs afgesproken danquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ging gisteren weer zwaar over de zeik. Kreeg een rekening binnnen van de electricien voor de badkamer; 435 euro materiaal en 135 euro manuren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vent opgebeld, maarja zit er al in dus betalen moet je toch
![]()
Een Sierra-manquote:
Lucasarts,....quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een Sierra-manIk was zelf meer een Lucasarts & Delphine-man
Die gijs weet vantevoren ook niet hoeveel draad, buis, klemmetjes enzo erin gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen prijs afgesproken dan
Gewoon gezegd "He mannetje... he.. jij .. kom die badkamer es maken dan" ?
Doet het niet gratis zeker
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die gijs weet vantevoren ook niet hoeveel draad, buis, klemmetjes enzo erin gaat
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja maar ja, in je kont geneukt, word je toch.
Full Throttle.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lucasarts,....Maakte die ook niet dat adventure spel met die motor man.... grooote kin had die... weet de naam niet meer. Ja,.. sierra adventures Gijs..... ik vond ze fantastisch.....
Heb ooit Phantasmagoria ofzo gekocht.... een van de eerste horro/puzzles games..... 9 cd's toen.... was echt smeck eigenlijk maar wel gelachen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ging gisteren weer zwaar over de zeik. Kreeg een rekening binnnen van de electricien voor de badkamer; 435 euro materiaal en 135 euro manuren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vent opgebeld, maarja zit er al in dus betalen moet je toch
![]()
Een dimmer kost al 84 euro ex btwquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef kepler het volgende:
[..]
hoeveel electriciteit ligt erin een badkamer![]()
HTGquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:53 schreef Chocobo het volgende:
Mijn plasma gaat gecalibreerd worden
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een dimmer kost al 84 euro ex btw
Werd een keer tijd ook man, was toch geen kijk zo joh gek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:53 schreef Chocobo het volgende:
Mijn plasma gaat gecalibreerd worden
Leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Werd een keer tijd ook man, was toch geen kijk zo joh gek.
ja. Hij doet het.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef kepler het volgende:
test
Ik heb thuis nog een au pair nodigquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef kepler het volgende:
ik ben op zoek naar een stage-plek voor deze zomer... maar dat is nog best moeilijk te vinden
Ja.. erg boeiend als je een plasma hebt ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk
Nee maar serieus Gijsjes,.... zo'n calibratie kost normaal 180 euro... films kijken zoals het bedoeld is.... laptop er op en kleuren instellen op temperatuur basis.... briljant die kennis.... ! De grey scale vastzetten... gemiddelde plasma krijgt 20 tot 40% beter beeld !!
Gijs je hebt geen idee hoe slecht CRT's (normale tv's) staan.... heel veel mensen laten die ook calibreren !quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. erg boeiend als je een plasma hebt ook
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk
Nee maar serieus Gijsjes,.... zo'n calibratie kost normaal 180 euro... films kijken zoals het bedoeld is.... laptop er op en kleuren instellen op temperatuur basis.... briljant die kennis.... ! De grey scale vastzetten... gemiddelde plasma krijgt 20 tot 40% beter beeld !!
ik zit nu te kijken bij Lockheed Martin, is een tof bedrijfquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een au pair nodig![]()
En onze bezem is ook stuk gegaan van de week !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |