Moeten ze wel hetzelfde wegen.............quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je nooit geleerd bij natuurkunde: een baksteen valt even snel als een veertje
Ey matti.. jij heb straks dankzij je Maroc Stilo toch ook Discovery mannnquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
die discovery wijsheid ook hier
............
je
ik ben jaloers ja
Jij en je stink mailboxen ook altijdquote:
Jij hebt straks 300 zenders jij turkquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
die discovery wijsheid ook hier
............
ik ben jaloers ja
Ik wilde een matige grap maken hierop ... maar dat sloeg nergens op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij en je stink mailboxen ook altijd
Nee,... maar pesten is wel leuk.... ach ze weet wie het zegt... kan altijd wel genieten van haar posts....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die pretender opmerking refereerde naar een oude Gijs-grap QueenR. Ik bedoelde er verder niks mee.![]()
Jawellll je was gewoon met opzet hatelijk jegens haar persoonlijkheid..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die pretender opmerking refereerde naar een oude Gijs-grap QueenR. Ik bedoelde er verder niks mee.![]()
Je kan toch niet naar alle 300 tegelijk kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij hebt straks 300 zenders jij turk
aaaiiiggghhhhhtttt deze jongen kan haast niet wachten om voor de fattu lekker te chillen voor dicoveryquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey matti.. jij heb straks dankzij je Maroc Stilo toch ook Discovery mannn
Je weet toch.
lol, beide doen 110 km per uur dus ik zal niet moeilijk doen alleen derde plek hmm alleen als de 2e volgens jou de Makaira indica isquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook... de Sailfish is de snelste lees ik net..... De Marlin wel een goede derde plek !
Je zegt net op MSN nog iets anders... Vind ik niet fair van je, die oneerlijkheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
dan lees ik ze niet eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... maar pesten is wel leuk.... ach ze weet wie het zegt... kan altijd wel genieten van haar posts....
Als ze maar niet te lang zijn
Stoken +9quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zegt net op MSN nog iets anders... Vind ik niet fair van je, die oneerlijkheid.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zegt net op MSN nog iets anders... Vind ik niet fair van je, die oneerlijkheid.
die vergelijking gaat niet helemaal opquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeten ze wel hetzelfde wegen.............hence,.... gaat niet echt op met Noot en Sjo vind je niet?
HOU JE NOU OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol, beide doen 110 km per uur dus ik zal niet moeilijk doen alleen derde plek hmm alleen als de 2e volgens jou de Makaira indica is
Ah met Discovery ga je een hoop fattu meemaken ook!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaiiiggghhhhhtttt deze jongen kan haast niet wachten om voor de fattu lekker te chillen voor dicovery
Volgens Guinnes is het de Sailfish DAMMMIIITquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol, beide doen 110 km per uur dus ik zal niet moeilijk doen alleen derde plek hmm alleen als de 2e volgens jou de Makaira indica is
niemand van julliequote:
Matige grappenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wilde een matige grap maken hierop ... maar dat sloeg nergens op.
Je hebt geluk.
Luister eens stink student.... als Noot en ik uit het vliegtuig springen nadat we jou al geworpen hebben wordt Noot 1e met een krater van 5 bij 5, ik 2e en jij een verre 3e !quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
die vergelijking gaat niet helemaal op
maar het principe is juist dat de baksteen zwaarder is, maar wel even snel valt als een veertje (Zonder luchtweerstand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |