In collega's interesseer ik mij ook niet zo. Maar bij mij is het een soort automatisme dat ik dan ook vraag hoe het met ze gaat. Als ze interesse tonen in mij, dan toon ik dat in hen. Zal wel te maken hebben met opvoeding? Of ben ik gewoon zo sociaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik stel de wedervraag op m'n werk regelmatig ook niet omdat het me inderdaad geen moer interesseert. Rot op met je prietpraat en vertel me waar je voor komt. Wel zo makkelijk en een stuk sneller!
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik stel de wedervraag op m'n werk regelmatig ook niet omdat het me inderdaad geen moer interesseert. Rot op met je prietpraat en vertel me waar je voor komt. Wel zo makkelijk en een stuk sneller!
Die figuren hebben we bij ons op kantoor ook, nietwaar JK? Ben je even een E-3tje uit de automaat aan het halen komen zulke figuren 'even langs' met hun totaal oninteressante verhaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dus jij vraagt aan een ander hoe het met hem/haar gaat, zodat jij zelf daarna je verhaal kwijt kunt?
Je collega's zijn je vrienden niet. Dus wat daar mee aan de hand is interesseert mij ook weinig.quote:
Inderdaad, net doen alsof ze geïnteresseerd in je zijn, maar ondertussen wel snel hun eigen verhaal aan je opdringen als je ze maar half de kans geeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef KoudeVrouw het volgende:
Die figuren hebben we bij ons op kantoor ook, nietwaar JK? Ben je even een E-3tje uit de automaat aan het halen komen zulke figuren 'even langs' met hun totaal oninteressante verhaal.
Ja, je vertelt natuurlijk alleen iets als er na gevraagd wordt. Leuke gesprekken zal jij voeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef GSi het volgende:
[..]
En ik ga dan heus niet zonder dat zij het vraagt vertellen hoe mijn vakantie was en heb ik zoiets van, nah, drink je koffie maar op en ga maar weer weg dan.
En om koffie bietsen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, net doen alsof ze geïnteresseerd in je zijn, maar ondertussen wel snel hun eigen verhaal aan je opdringen als je ze maar half de kans geeft.
Wat kan het mij schelen dat je kat aan de diarree is?.
Nee, als ik aan iemand vraag hoe het met hem gaat.. en vervolgens geen wedervraag terugkrijg dan zeg ik niks en diegene vraag ik de volgende keer gewoon niks meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dus jij vraagt aan een ander hoe het met hem/haar gaat, zodat jij zelf daarna je verhaal kwijt kunt?
Duidelijkheid... Heerlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik merk precies hetzelfde bij bepaalde personen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef GSi het volgende:
Beetje interesse over en weer. Voorbeeld zodat je weet waar ik het over heb.
hoi
Moet kunnen. Duidelijkheid voor alles.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik loop naar boven en leg het voorval uit aan die vriend van me, zegt hij: "Ja, misschien heeft hij wel gewoon geen intresse in jou leven".
Ja, ik hou er niet van anderen mijn verhaal op te dringen als er geen interesse voor is. Zoals ik al zei, het moet van 2 kanten komen. Anders kan je met je verhaal bij ook lekker oprotten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ja, je vertelt natuurlijk alleen iets als er na gevraagd wordt. Leuke gesprekken zal jij voeren.
Dat vind ik veel vervelender, mensen die doen alsof ze geinteresseerd zijn maar dat alleen maar doen uit beleefdheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:00 schreef GSi het volgende:
In collega's interesseer ik mij ook niet zo. Maar bij mij is het een soort automatisme dat ik dan ook vraag hoe het met ze gaat.
Misschien dat het nu langzaam tot hem doordringt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef TC03 het volgende:
Huilie TS! Als je geen wedervraag krijgt heeft de desbetreffende persoon geen zin in jouw geneuzel.
Als iemand er niet na vraagt en jij vertelt het, wat heeft dat in godsnaam met opdringen te maken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, ik hou er niet van anderen mijn verhaal op te dringen als er geen interesse voor is. Zoals ik al zei, het moet van 2 kanten komen. Anders kan je met je verhaal bij ook lekker oprotten.
Het is asociaal en neit netjes. Wat nou als ik daar gewoon naar binnen loop en niets zeg etc. Dan wordt die gast helemaal kwaad oid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Moet kunnen. Duidelijkheid voor alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |