quote:Geachte heer, mevrouw,
De afhandeling van de bonnen/punten voor BusinessBase is nog gaande. U zult
hier binnenkort meer informatie over ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Theo Gosman
Dat was hem inderdaad. Ik vulde in dat ik 20 uur in de week op internet zat en daar hadden ze al genoeg mensen van blijkbaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ik ben toegelaten voor het onderzoek. Heb hem om ca. 15:00u ingevuld![]()
Bedoeling is dat ik in de maand maart 2x een soort dagboekje in moet gaan vullen. Hiervoor krijg ik in totaal 500 punten (= 5 euro). Dag van te voren krijg je een lijstje via de mail die je uit kunt printen om als kladbriefje te gebruiken om hem daarna via internet in te vullen.
Is es iets heel anders dan wat vragen over bijv. reklame en tijdschriften. Ben benieuwd!
Ik heb het idee dat 't onderzoek gericht is op internet, omdat de 1e vraag in het onderzoekje (of je in de doelgroep zit) gevraagd werd hoeveel uur je per week op internet zit.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef washandje het volgende:
Dat was hem inderdaad. Ik vulde in dat ik 20 uur in de week op internet zat en daar hadden ze al genoeg mensen van blijkbaar
Die heb ik net ook ingevuldquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb net een enquete ingevuld voor Buzzer over boeken. Eindelijk iets voor mij, ik verslind ze! Ik heb gelukkig ook kunnen invullen dat ik in mijn omgeving vaak over boeken praat, dus ik denk dat ik wel wat kans maak om mee te mogen doen.
Leuk, dat zou dan mijn eerste Buzz worden!
Toen ik dit las, ben ik meteen op de Nipo ledenhoekje gaan kijken en ja hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Furia het volgende:
Er is weer een blokkerbon onderweg! En ik zit op 65 punten voor de volgende.. Ik denk dat ik nu ook voor bolbonnen ga sparen
Ipsos?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
En een Ipsos over DVD's voor 120 punten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef Blueman het volgende:
En wederom een InVotes uitnodiging staan.
Net als een van Stempunt en Opinieland maar dat zijn er twee die ik minder belangrijk vind aangezien deze niet opleveren maar je daar kans maakt op prijzen.
Iemand?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef Ils het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden? mailadres in mijn profielthnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |