Ik heb toch besloten om mijn auto te verkopen.
Specificaties:
Ford Fiësta 1.1i CL
Bouwjaar: 1989 (mei)
Kleur: rood
Versnellingen: 5 vooruit en 1 achteruit handgeschakeld
Uitvoering: 3 deurs
Massa leeg: 803 kg
Verbruik: bij evenveel autoweg als stadsgebruik +/- 1 op 15
Op 13 april 2005 APK gekeurd zonder een enkel probleem
Meer specificaties kun je
HIER vinden.
Verder:
- Kenwood CD/MP3 speler met nog garantie (gekocht op 08/04/'04). Prijs was destijds 199 euro. Het is dit model:
KENWOOD KDC - W4527- Prima banden
- Dynamo recentelijk vervangen (gereviseerde dynamo -- 160 euro)
- Nieuwe accu (met 3 jaar garantie)
- Caliber speakers in de hoedenplank
- 2 startonderbrekers. Een zit in de deurpost verwerkt, te bedienen met sleutel. De 2e zit op het dashboard, die te bedienen is met een code. Deze werkt echter 80% van de tijd niet. M.a.w. hij schakelt de startonderbreking niet in.
- Eind zomer 2005 is de voorruit vervangen. Er zat een barstje in, dus heb ik preventief gehandeld
- Ik heb er vanaf dat ik de auto heb normaal mee gereden. Ik heb hem niet afgeragd oid. Ik kon het me niet permiteren dat er dingen zodoende kapot zouden gaan
Het is al een ouder bakkie, dus hij heeft ook wat gebreken:
- Het raam van het linkerportier opent niet. Daar moet de kabel van vervangen worden, deze is geknapt
- Rechterachterspatbord heeft last van roestvorming. Dit is een jaar geleden behandeld. Roest weggehaald en een behoorlijk stuk opnieuw gespoten. Het spuitwerk is van dichtbij wel te zien. Helaas begint de roest weer terug te komen. Dus dit zou grondiger behandeld moeten worden.
- Een stuk van de vernislaag op de achterklep (aan de bovenkant) is weg. Dit heeft geen effect op de lak, maar het ziet niet zo mooi uit.
Verder is de lak nog prima in orde. Als ie geboend is, ziet ie er echt uit alsof hij uit de showroom komt. *glans *glitter
Ik heb de auto zelf van augustus 2004. Ik heb er een tijd van kunnen genieten, maar ik heb het geld echt hard nodig, dus vandaar.. Anders had ik em zeker gehouden.
De kilometerstand is 155.000. Ik weet het niet 100% zeker, want het display is slechts 5cijferig. ik zie dus allees 55.000. Het lijkt me echter niet een auto waar superveel mee gereden is. Als iemand weet hoe ik eracher kan komen, dan hoor ik t graag.
De vraagprijs: 500 euro.
De auto rijdt nog prima en je krijgt er een aantal leuke extra's bij. Dus hij is t waard.
Ik woon in Maastricht trouwens.
Groeten