abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:25:42 #1
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34195678
Naar aanleiding van het verhaal dat gisteren in het nieuws kwam over het neersteken van 2 jongens in Spijkenisse zag ik net op de frontpage het volgende bericht;
quote:
De 61-jarige inwoner van Spijkenisse die gisteren op de Saarhof in de wijk Schenkel twee jongens van 18 en 19 jaar neerstak, is volgens buurtbewoners een heethoofd. ''Hij gaat al door het lint als een hondje of kinderen voor zijn huis lopen'', aldus een buurvrouw. Zij ontkent dan ook dat de neergestoken tieners, Martijn de Boer en Alex van Lint, overlast veroorzaakten.

Volgens de verdachte stonden de twee samen met de 17-jarige Nick Vos hinderlijk voor zijn woning te praten en te blowen. Na een ruzie daarover stormde hij naar binnen en haalde een kartelmes uit de keuken. Daarmee stak hij als een dolle op het drietal in. Martijn werd geraakt in zijn borst en raakte zwaargewond. Alex werd aan een hand verwond. Nick wist te ontkomen. De ernstig gewonde Martijn moest een spoedoperatie ondergaan. Zijn situatie is nog steeds kritiek.

Volgens Nick Vos stonden ze alleen maar wat te blowen, toen de man in woede ontstak. Dat gebeurde op een voetpad tussen een buurtje patiowoningen in de Spijkenisser wijk Schenkel, waar de verdachte woont.
Allereerst; Kutvent ( maar daar hadden we het gisteren al over gehad )

Dit bericht doet me echter precies denken aan een ex-overbuurman van ons een tiental jaren geleden geloof ik. Die gast was verhuisd vanuit de Randstad en was naar Limburg samen met zijn vrouw gekomen om daar van de rust te genieten... gaat hij zich midden in een nieuwbouwwijk wonen, met veel jonge gezinnen.
Die vent kan wel vergeleken worden met die in bovenstaand stukje. Altijd chagrijnig en overal altijd ergens iets op aan te merken. Als we lekker aan het voetballen waren en de bal kwam in zijn tuin prikte hij hem zonder pardon leeg, en dreigde de politie te bellen. Badmintonpluimpje, precies hetzelfde (alleen dan zonder leksteken).
Hij ging zelfs zo ver dat hij het mensen verbood om tijdens een communie van een kind hun auto voor zijn huis te parkeren

Gelukkig is die tyfuslijer vanwege zijn gezondheid na 3 jaar moeten verhuizen, en ik hoop dat hij inmiddels al gestorven is
Nog meer mensen die ditzelfde probleem gehad hebben ?
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_34195853
Dat soort mensen zijn zo leuk om te pesten
Wel oppassen dat je niet neergestoken wordt natuurlijk
-
pi_34196198
Om die reden ga je toch niemand neersteken.

Ik woon in een straat met een hoop bejaardewoningen, dus ik ken er genoeg.
Er is 1 vrouw als je aan komt lopen denkt ze dat de hele straat van haar is en gaat ze precies recht tegenover je lopen. Jij bent degene die moet uitwijken.
Ze zeikt over katten die loslopen
Als er een auto aan komt gaat ze er expres voorstaan. Zo ook bij auto's die willen parkeren of juist eruit willen.
Ze woont naast een paadje en zeurt als kinderen er langs lopen. De hele dag staat ze op de uitkijk

Een andere vrouw die gaat altijd voor het raam zitten als er kinderen aan het voetballen zijn.
Toevallig komt die bal nogal vaak bij haar in de tuin. Dan rent ze naar buiten en pakt ze de bal en dan krijgen ze hem niet terug.
Vaak belt ze de politie en dan komen die nog langs ook.
Dan gaan die ouders daar aan de deur en zo'n beetje iedereen in de straat heeft ruzie met haar.
Afgelopen zomer begon ze zelfs een keer heel hard te huilen omdat ze haar expres zouden pesten door zovaak de bal in haar tuin te schoppen
pi_34196378
Keihard aanpakken dat rondhangende en blowende tuig.
JJ72 - Heat
pi_34196505
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:

Maar beter niet met een gekarteld mes.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:53:11 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34196552
quote:
Ik heb liever dat jongeren in de buurt blowen i.p.v. dronken lallend de buurt wakker houden.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:53:46 #7
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34196573
quote:
Tuig
pi_34196574
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef nuffniet het volgende:

[..]

Maar beter niet met een gekarteld mes.
Een mes zonder kartels zorgt in ieder geval voor een beter herstellende wond.
JJ72 - Heat
pi_34196594
Ik had er ook een in de straat, die stak ballen lek die in de tuin kwamen en gooide heet water over katten heen als ze in z'n tuin zaten. Zielig
pi_34196603
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik heb liever dat jongeren in de buurt blowen i.p.v. dronken lallend de buurt wakker houden.
Dat zijn dezelfde jongeren die dat doen.
JJ72 - Heat
pi_34196626
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik had er ook een in de straat, die stak ballen lek die in de tuin kwamen en gooide heet water over katten heen als ze in z'n tuin zaten. Zielig
Katten horen in de tuin van de eigenaar/eigenaresse, niet van iemand anders.
JJ72 - Heat
pi_34196628
mijn overbuurman ging met oud en nieuw zeiken dat we om 1 uur snachts vuurwerk afstaken, belde ook de politie etc, we hebben hem met zn allen uitgelachen en vuurpijlen enzo richting zijn huis geschoten. en het carbid schieten voor zijn huis was ook leuk
If you are searching, lost is where you will find me.
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:57:38 #13
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_34196702
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Een mes zonder kartels zorgt in ieder geval voor een beter herstellende wond.
Kartels hinderen ook bij het steken. Heb je veel kracht voor nodig, om het door bijvoorbeeld een rib heen te raggen.
Nee, een steakmes werkt veel beter.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_34196714
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
Inderdaad zielig. Je kunt er beter rode verf ovwerheen gooien.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:58:26 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34196735
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde jongeren die dat doen.
Nee hoor, studenten blowen niet zoveel. Negers wel. Studenten houden me wakker uit me slaap, negers niet.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:59:02 #16
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_34196756
laat die vent gewoon een blowtje roken, als ie zo'n heethoofd is.... wordt ie lekker rustig van
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_34196818
ohja ik ben ook een keer bedreigd door een mongool met een mes, omdat ik met een paar jongens aan het voetballen was, hij vond het geluidsoverlast
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_34196835
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee hoor, studenten blowen niet zoveel. Negers wel. Studenten houden me wakker uit me slaap, negers niet.
Ik vind in dat geval beide irritant. Ligt er ook aan in wat voor een (pauper)buurt je woont natuurlijk.
JJ72 - Heat
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:01:47 #19
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_34196866
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ohja ik ben ook een keer bedreigd door een mongool met een mes, omdat ik met een paar jongens aan het voetballen was, hij vond het geluidsoverlast
een mongool met een mes? kwijlde die ook?
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:03:15 #20
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_34196923
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Pracissor het volgende:

[..]

conclusie:
negers studeren niet en niet alleen hun longen zijn zwart...
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:04:30 #21
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_34196969
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef Goofup het volgende:

[..]

conclusie:
negers studeren niet en niet alleen hun longen zijn zwart...
Deductie, bron aller wijsheid.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:05:25 #22
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_34196995
Ja, meerdere van zulke figuren in de buurt van mijn studentenhuis. Die waren dan zwakzinnig ofzo en geplaatst door de gemeente .
Eentje had de politie gebeld toen we om 11uur volgens hem teveel lawaai maakte. Was de polite bij ons binnen, maar dat had hij niet gezien, begon hij de raam van de deur te bewerken met een stok terwijl de politie aan de andere kant van de deur stond .
En een gozer die ons bedreigde met een mes toen we op ons eigen veldje aan het voetballen waren. Zijn kids liepen ook verdacht vaak met mitellas etc. rond en voor zover ik weet is het met hem ook niet echt goed afgelopen...

[ Bericht 1% gewijzigd door kingmob op 18-01-2006 13:17:58 (mens = mes natuurlijk :P) ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:08:02 #23
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_34197096
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef kingmob het volgende:

En een gozer die ons bedreigde met een mens toen we op ons eigen veldje aan het voetballen waren. Zijn kids liepen ook verdacht vaak met mitellas etc. rond en voor zover ik weet is het met hem ook niet echt goed afgelopen...
pi_34197153
Een groot deel van de bejaarden (oude mensen) hebben de hele dag ook niets anders te doen dan zich bezighouden en bemoeien met andermans zaken. Het is absoluut ook geen vooruitgang dat we tegenwoordig zo oud worden met zijn allen. Maar weinigen worden "gezellig" oud, mijn eigen oma bijvoorbeeld. Die is gewoon lief en zeurt nooit ergens over, en die mankeert ook niet van alles.
Maar stel je zelf eens voor dat je zo oud bent? Wat moet je dan de hele dag?!
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:11:44 #25
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34197223
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef cowgirly het volgende:
Een groot deel van de bejaarden (oude mensen) hebben de hele dag ook niets anders te doen dan zich bezighouden en bemoeien met andermans zaken. Het is absoluut ook geen vooruitgang dat we tegenwoordig zo oud worden met zijn allen. Maar weinigen worden "gezellig" oud, mijn eigen oma bijvoorbeeld. Die is gewoon lief en zeurt nooit ergens over, en die mankeert ook niet van alles.
Maar stel je zelf eens voor dat je zo oud bent? Wat moet je dan de hele dag?!
Dan zoeken ze zich maar een hobby. Tsudoku is helemaal hip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')