Allereerst; Kutventquote:De 61-jarige inwoner van Spijkenisse die gisteren op de Saarhof in de wijk Schenkel twee jongens van 18 en 19 jaar neerstak, is volgens buurtbewoners een heethoofd. ''Hij gaat al door het lint als een hondje of kinderen voor zijn huis lopen'', aldus een buurvrouw. Zij ontkent dan ook dat de neergestoken tieners, Martijn de Boer en Alex van Lint, overlast veroorzaakten.
Volgens de verdachte stonden de twee samen met de 17-jarige Nick Vos hinderlijk voor zijn woning te praten en te blowen. Na een ruzie daarover stormde hij naar binnen en haalde een kartelmes uit de keuken. Daarmee stak hij als een dolle op het drietal in. Martijn werd geraakt in zijn borst en raakte zwaargewond. Alex werd aan een hand verwond. Nick wist te ontkomen. De ernstig gewonde Martijn moest een spoedoperatie ondergaan. Zijn situatie is nog steeds kritiek.
Volgens Nick Vos stonden ze alleen maar wat te blowen, toen de man in woede ontstak. Dat gebeurde op een voetpad tussen een buurtje patiowoningen in de Spijkenisser wijk Schenkel, waar de verdachte woont.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
Keihard aanpakken dat rondhangende en blowende tuig.
Ik heb liever dat jongeren in de buurt blowen i.p.v. dronken lallend de buurt wakker houden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
Tuigquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
Een mes zonder kartels zorgt in ieder geval voor een beter herstellende wond.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef nuffniet het volgende:
[..]
![]()
Maar beter niet met een gekarteld mes.
Dat zijn dezelfde jongeren die dat doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jongeren in de buurt blowen i.p.v. dronken lallend de buurt wakker houden.![]()
Katten horen in de tuin van de eigenaar/eigenaresse, niet van iemand anders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik had er ook een in de straat, die stak ballen lek die in de tuin kwamen en gooide heet water over katten heen als ze in z'n tuin zaten. Zielig
Kartels hinderen ook bij het steken. Heb je veel kracht voor nodig, om het door bijvoorbeeld een rib heen te raggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Een mes zonder kartels zorgt in ieder geval voor een beter herstellende wond.
Inderdaad zielig. Je kunt er beter rode verf ovwerheen gooien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik had er ook een in de straat, die stak ballen lek die in de tuin kwamen en gooide heet water over katten heen als ze in z'n tuin zaten. Zielig
Nee hoor, studenten blowen niet zoveel. Negers wel. Studenten houden me wakker uit me slaap, negers niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde jongeren die dat doen.
Ik vind in dat geval beide irritant. Ligt er ook aan in wat voor een (pauper)buurt je woont natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee hoor, studenten blowen niet zoveel. Negers wel. Studenten houden me wakker uit me slaap, negers niet.
een mongool met een mes? kwijlde die ook?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ohja ik ben ook een keer bedreigd door een mongool met een mes, omdat ik met een paar jongens aan het voetballen was, hij vond het geluidsoverlast
conclusie:quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee hoor, studenten blowen niet zoveel. Negers wel. Studenten houden me wakker uit me slaap, negers niet.
Deductie, bron aller wijsheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef Goofup het volgende:
[..]
conclusie:
negers studeren niet en niet alleen hun longen zijn zwart...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef kingmob het volgende:
En een gozer die ons bedreigde met een mens toen we op ons eigen veldje aan het voetballen waren. Zijn kids liepen ook verdacht vaak met mitellas etc. rond en voor zover ik weet is het met hem ook niet echt goed afgelopen...
Dan zoeken ze zich maar een hobby. Tsudoku is helemaal hipquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef cowgirly het volgende:
Een groot deel van de bejaarden (oude mensen) hebben de hele dag ook niets anders te doen dan zich bezighouden en bemoeien met andermans zaken. Het is absoluut ook geen vooruitgang dat we tegenwoordig zo oud worden met zijn allen. Maar weinigen worden "gezellig" oud, mijn eigen oma bijvoorbeeld. Die is gewoon lief en zeurt nooit ergens over, en die mankeert ook niet van alles.
Maar stel je zelf eens voor dat je zo oud bent? Wat moet je dan de hele dag?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |